جرجانی : مهندسین ابزار رشد و توسعه جوامع هستند

زرین نامه: رئیس کمیسیون خدمات شهری ، فضای سبز و زیست شهری شورای شهر گرگان گفت : پیشرفت و توسعه جامعه زمانی امکان پذیر است که جامعه ابزار لازم در جهت رشد را داشته باشد و مهندسین در واقع ابزار رشد و توسعه جوامع هستند.

به گزارش زرین نامه؛ محمد ابراهیم جرجانی رئیس کمیسیون خدمات شهری ، فضای سبز و زیست شهری شورای شهر گرگان ضمن تبریک روز مهندس (پنجم اسفند) اظهار داشت : توجه به رشته‌های فنی ، مهندسی در واقع ، توجه‌به زیرساخت هاست و این بخش، بیشترین نقش را در جامعه ایفا می کند و توجه نکردن به آن می‌تواند خسارت‌های زیادی را بر جامعه تحمیل کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مهندسین جامعه را به سمت توسعه و سازندگی پیش می برند افزود : برای جا افتادن بهتر جایگاه مهندسی در جامعه باید فرهنگ‌سازی مناسب صورت گیرد و دستگاههای مرتبط، نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.

جرجانی با تاکید بر اینکه مهندسین می توانند در ساماندهی بخش های فنی جامعه نقش موثری را ایفا نمایند، گفت: اهمیت جایگاه رشته‌های فنی و مهندسی باید بیش از گذشته از سوی مراکز اداری، صنعتی، علمی و دانشگاهی، مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری ، فضای سبز و زیست شهری تصریح کرد : مهندسین برای هرچه پویا تر شدن جامعه مهندسی باید دانش جدید را با دانش بومی ادغام نمایند و پیوندی بین دانش بومی و دانش جدید برقرار کنند تا بتوانند به اهداف والای خود که همان اعتلای سطح رفاه جامعه است دست یابند.

وی در ادامه افزود : پیشرفت و توسعه جامعه زمانی امکان پذیر است که جامعه ابزار لازم در جهت رشد را داشته باشد و مهندسین در واقع ابزار رشد و توسعه جوامع هستند و این مهندسین با تلاش و از خود گذشتگی برای توسعه جامعه در همه عرصه ها تلاش می کنند./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه