نقش شوم دشمنان مداخله گر در شکل گیری نظام های مردمی

زرین نامه: امام جمعه ی شهرستان علی آبادکتول با تاکید بر نقش شوم دشمنان مداخله گر در شکل گیری نظام های مردمی گفت: هرجا نظامی صحیح و مردمی درحال پایه ریزی است دست شوم غرب برای مبارزه با آن حاضر می شود.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی در جلسه ی شورای اداری شهرستان علی آباد کتول بیان کرد: امروز دنیا در وضعیت انتخاب نظام حکومتی برای زندگی قرار دارد و بسیاری از درگیری ها و جنگ های بشر نیز بر سر همین انتخاب است.

وی پاسخ به این سوال را که کدام گفتمان به درد زندگی بشر می خورد را بسیار با اهمیت دانست و اظهار کرد: یکی از گفتمان های مطرح گفتمان تمدن اسلامی است.

موسوی تصریح کرد: نظام سوسیالیستی امروز همه ی توان خود را برای تامین نیاز بشر نشان داده و جهان دریافته است که این نظام توان تامین نیاز مردم را ندارد.

وی با اشاره به اینکه نظام غرب نیز نارسایی خود را نشان داد، افزود: نظام غرب اگر چه در برخی جهات رشد دارد اما در بسیاری جهات از قبیل کرامت، آزادی، حقوق بشر و مسائل انسانی علیرغم همه ی بزرگ نمایی ها عقب گرد داشته است.

امام جمعه ی علی آبادکتول با بیان اینکه جنایات غرب با هیچ دوره ای از تاریخ قابل قیاس نیست، خاطر نشان کرد: دست غرب در هر توطئه و جنایتی علیه یک نظام صحیح و در حال شکل گیری، برای مبارزه و نابودی با آن مداخله دارد.

موسوی اذعان داشت: در ایران با وجود اینکه همه ی مسائل برای مردم روشن اما به دلیل عدم همراهی مردم ما با خواسته های غرب، هر روز به یک چیز گیر می دهند، به عنوان مثال وضعیت حقوق زنان در عربستان بسیار ضعیف است اما به دلیل هم سویی سران آن ها با غرب، کوچکترین توجهی به این مسئله نمی شود.

وی یادآور شد: وجدان عمومی بشر به ناتوانی و بی پایگی نظام حاکم بر غرب دست یافته است.

موسوی اسلام را هدیه ای از طرف خدا برای رستگاری بشر دانست و گفت: اسلام ناب خود را برای تامین همه ی نیازهای بشری عرضه کرده است و اگر تنها یک روز سایه شوم تبلیغات رسانه های غربی برداشته شود، قطعاً سرعت گرایش مردم به سوی اسلام بسیار بیشتر خواهد شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه