درد دل یک جوان با استاندار گلستان در پارک شهر گرگان + عکس

زرین نامه: استاندار گلستان ظهر امروز در حالی که بعد از گشایش نمایشگاه نیلوفران سرخ قصد خروج از پارک شهر گرگان را داشت با جوانی رو به رو شد که سوالی داشت . استاندار گفت من وقت کمی دارم جوان عزیز ولی سوالت را بپرس که جوان پرسید آقای استاندار فکری هم برای اشتغال ما کردید؟

به گزارش زرین نامه؛ با این سوال استاندار گلستان که چندماهی است فکرش روی همین موضوع متمرکز شده یعنی با استفاده از توسعه شرکت های دانش بنیان به دنبال کارآفرینی است، به این جوان گفت : ما امروز اگر بخواهیم کارخانه بسازیم و جوانان را مشغول بکار کنیم کاری کند و بطئی است لذا برای همین مورد اشتغال دانش بنیان را مطرح کردیم .

صادقلو افزود: اینکه در حوزه ITC بتوانیم حوزه های شهری را فعال کنیم و دیتاهایی که بوسیله فارغ التحصیلان آموزش می دهیم تا خدمات را به مردم برسانند .

صادقلو خاطرنشان کرد: همین بحث یارانه ها و گرفتن آن در روستاها توسط روستاییان باعث شد تا مردم روستاها به شهر نیایند و در ترافیک و کرایه و... صرفه جویی شد .

جوان در ادامه به استاندار گفت : این کاری که شما می گویید نیاز به کارت پایان خدمت دارد ، من الان دانشجو هستم و خدمت نرفته ام که استاندار با شوخی گفت : نکنه می خوای خدمت نری و در ادامه افزود: خدمات زیادی در ict شهری وجود دارد و ما فراخوان دادیم در سایت ثبت نام کنید و ان شاء الله فراخوان خواهید شد تا در جهت اشتغال دانش بنیان فعالیت کنید ./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه