آخرین وضعیت جسمی میرداماد

زرین نامه: سایت شخصی سیدمهدی میرداماد نوشت:‌ حادثه شب گذشته اتفاق بسیار کوچک با خسارت جزئی مالی بود و در حال حاضر سید مهدی میرداماد در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند.

به گزارش زرین نامه به نقل از وارث، حاج سید مهدی میرداماد که شهرستان قم را به مقصد تهران ترک کرده بود که از آنجا به استان کرمان و سپس شهرستان شهربابک بیاید در بین راه ،نرسیده به تهران دچار سانحه شدید رانندگی می شود که به شدت دچار آسیب دیدگی شده است.

طبق شنیده ها سید مهدی میرداماد پس از انتقال به بیمارستان مدت کوتاهی را در کما به سر برده است که به لطف خدا هم اکنون از حالت کما خارج شده است.

یکی از نزدیکان حاج سید مهدی میرداماد گفت: حاج مهدی میرداماد دیشب دچار یک سانحه تصادف ساده شده است و هم اکنون وی در سلامت کامل بسر می برد و هیچ گونه مشکلی در حال حاضر حاج مهدی را تهدید نمی کند و همچنین این مداح معروف دچار کما شده است کاملا شایعه است.

به گزارش زرین نامه؛ سایت شخصی سیدمهدی میرداماد با انتشار مطلبی در خصوص این ماجرا نوشت: متاسفانه یکی از خبرگزاری ها دیشب اقدام به انتشار خبری مبنی بر سانحه رانندگی و به کما رفتن حاج سید مهدی میرداماد در مسیر شهر بابک نمود که طی تماس تلفنی با وی به شدت تکذیب شد. حادثه بسیار کوچک با خسارت جزئی مالی صورت گرفته و سید مهدی میرداماد در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه