عناصر ناکارآمد باعث اختلال در جشن نظام مهندسی شدند

زرین نامه: مراسم جشن روز مهندسی امسال با حواشی همراه بود اما اختلال در این جشن بیش از آنکه متوجه رئیس سازمان باشد به افراد ناکارآمدی برمی گردد که در لابلای این سازمان خزیده اند.

به گزارش زرین نامه؛ بعد از حواشی که در حاشیه جشن روز مهندسی در گرگان انجام شد و انعکاس آن در خبرگزاری فارس و به دنبال آن مطالبه مردمی و مسئولین امر برای این حرمت شکنی ، همه نگاه ها متوجه سازمان نظام مهندسی استان گلستان و مسئولین آن شد.

در ابتدای امر احساس می شد که مدیر این سازمان در جریان همه امور این جشن قرار دارد و با آگاهی کامل و اتفاقاتی که در حاشیه خواهد افتاد ، در این جشن حضور پیدا کرده اما بررسی ها نشان می دهد که حمیدی رئیس این سازمان تازه دو ماه است که کار خود را در این سازمان آغاز کرده و و در برگزاری مقدمات این جشن هیچ نقشی نداشته است .

از طرفی کارگروهی متشکل از مهندسین جوان از یکسال پیش در پی برگزاری این جشن بودند و اگر مسئولین سازمان با این جشن مخالفت می کردند با شبهاتی چون "پولها را پس چکار می کنید " ، " آیا ما لایق یک جشن روز مهندسی نیستیم " و ... مواجه می شدند .

بررسی های بیشتر نشان داد که مهندس حمیدی خود از خانواده شهدا و فردی معتدل از نظر روحیات اجتماعی و از رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس است که قطعا هیچوقت به دنبال چنین مجالسی نبوده و نیست و اصلا با روحیات وی سازگاری ندارد ، پس شاید ارتباط دادن این جشن و فشار بیش از حد بر این مدیر با اخلاق و توانمند حوزه های فنی استان ، صحیح بنظر نرسد .

در ادامه مشخص گردید ، سازمان نظام مهندسی در چند سال اخیر به تعدادی از افراد بیش از حد میدان داد تا جولان دهند که حاصل عملکرد این افراد ناکارآمد ، یک تغییر رویه ضد فرهنگی در سازمان بود که اوج این بی اخلاقی در جشن روز مهندس ظهور کرد . لذا اگر قرار باشد افرادی بابت مراسم روز مهندس و حواشی این جشن تنبیه شوند این عناصر ناکارآمد هستند که از اعتماد مسئول سازمان و هیئت مدیره آن استفاده کرده و چنین فضایی را رقم زدند .

افرادی که بعد از انعکاس حواشی این جشن به جای عذرخواهی طلبکار شدند که چرا خبرنگاران از اعتماد ما سوء استفاده کردند و از استفاده نکردن خبرنگاران از حق السکوت خود گلایه داشتند و با این حرفهای بی منطق بجای آب ریختن بر آتش ، در شعله های آن دمیدند .

البته با ورود حمیدی به سازمان نظام مهندسی ساختمان ، تغییراتی در حوزه های مختلف صورت گرفته و قطعا این سازمان که با بودجه میلیاردی اداره می شود نیاز دارد تا افراد پاک و مخلص در راس آن مدیریت کنند و امیدواریم که این تغییرات باعث فضایی بهتر در این سازمان مهم و حساس شود .

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه