تشکیل سه کمیسیون تخصصی در شورای شهر فاضل آباد

زرین نامه: رییس شورای اسلامی شهر فاضل آباد از تشکیل3 کمیسیون تخصصی شورای اسلامی در این شهر خبر داد.

غلامحسین بابامحمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: به استناد ماده 14 آئین نامه اجرایی تشکیلات انتخابات داخلی و امور مالی شوراهای اسلامی شهر مصوب سال 11/1/87 هیأت وزیران و ماده 9 آئین نامه داخلی شوراهای اسلامی شهر و به منظور بررسی دقیق و کارشناسی مسائل، پیشنهادات، طرح ها و برنامه های ارجاعی به شوراها و در راستای کار آمدی و انجام دقیق تر وظایف قانونی شوراها، شورای اسلامی شهر در چهل و یکمین جلسه رسمی خود پس از بحث و بررسی، اعضای کمیسیون های تخصصی شورای شهر فاضل آباد را انتخاب کردند.

وی اظهار کرد: اولین کمیسیون تشکیل شده توسط شورای اسلامی شهر فاضل آباد، کمیسیون بودجه و مالی است که غلامحسین بابامحمدی (رئیس شورا)، ایرج محمدی (نایب رییس شورا) و محمد دینکو (خزانه دار شورا ) از اعضای این کمیسیون می باشند.

بابامحمدی افزود: کمیسیون دوم تشکیل شده در شورای اسلامی شهر،کمیسیون عمران، معماری و خدمات می باشد که غلامحسین بابامحمدی (رییس شورای شهر)، حمیدرضا جهانتیغ (منشی اول شورای شهر) و حسینعلی دیلم کتولی (عضو شورای شهر) هستند.

وی سومین کمیسیون این شورا را کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی معرفی کرد و گفت: ایرج محمدی (نایب رییس شورای شهر)، محمد دینکو (خزانه دار شورا ) و حسینعلی دیلم کتولی (عضو شورای شهر) اعضای این کمیسیون را تشکیل می دهند.

رییس شورای اسلامی شهر فاضل آباد در پایان وعده داد: طرح ها و برنامه های اجرایی پس از وصول در شورا به کمیسیون های تخصصی ارجاع داده تا این اعضا پس از انجام کار کارشناسی جهت تصویب و یا رد به شورا ارجاع دهند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه