ستادمردمی جاده ابر: ما نیز طرفدار کاشت درخت و حفاظت از جنگل ها هستیم+تصاویر

زرین نامه: جمعی از مردم شهرستان علی آبادکتول در قالب ستاد مردمی پیگیری احداث جاده ی علی آبادکتول به شاهرود به مناسبت هفته ی منابع طبیعی، در بخشی از مسیر جاده ابر را درخت کاشتند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ احداث جاده ی علی آبادکتول به شاهرود از مسیر جنگل ابر و شیرین آباد در سال 84 توسط هیئت دولت مصوب شد اما عملیات اجرایی آن همچنان در پیچ و خم قوانین سازمان محیط زیست کشور براساس گفته ی برخی مسئولین و طرفداران احداث این جاده، بنا به دلایل مختلفی گیر افتاده است.

شهروندان علی آبادی که درهفته ی منابع طبیعی با حضور در مسیر جاده ی ابر به کاشت درخت مشغول شدند، در خصوص هدف خود از این اقدام بیان کردند: ما طرفدار کاشت درخت و فاظت از جنگل هستیم که متاسفانه در برخی محافل و فضاهای رسانه ای اینگونه القاء شده که طرفداران جاده ی ابر قاتل درخت و مخالف جنگل هستند.

این شهروندان علی آبادی در خصوص این اقدام خود نیز افزودند: امروز ما با حضور در این جاده و کاشت درخت می خواهیم به همه ی جوسازی های انجام شده بر علیه احداث جاده ابر بگوییم؛ طرفداران احداث این جاده بیشترین دل نگرانی ها را در خصوص آسیب به درختان و جنگل ها را دارند و اگر در درخت کمیاب و با ارزشی در این مسیر بود، قطعا ما نیز مدافع حفاظت از آن بودیم.

آن ها با اشاره به اینکه در مسیر جاده ابر هیج درخت سرخداری وجود ندارد، افزودند: ما از صدا و سیما برای روشن شدن اذهان عمومی درخواست می کنیم، به اینجا آمده و از مسیر احداث جاده ابر فیلم بگیرد تا همه متوجه عدم وجود درختان سرخدار که ما نیز طرفدار آن هستیم، بشوند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه