نخبگان ریاضی ایران و جهان به جنگل کبودوال آمدند+تصاویر

زرین نامه: در حاشیه ششمین کنفرانس بین المللی نظریه گروه ها در دانشگاه گلستان، نخبگان ریاضی کشورمان و چند کشور جهان از پارک جنگلی کبودوال دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ دکتر علی پاکدامن دبیر اجرایی ششمین کنفرانس نظریه گروه ها در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه نظریه گروه ها مقدمات اولیه برای بسیاری از تکنولوژی ها بخصوص فیزیک کوانتوم و بلورشناسی دارد، بیان کرد: در این کنفرانس نخبگان و محققانی از کشورهای روسیه، نروژ، ترکیه، چین، مالزی و محققانی از دانشگاه های سراسر کشورمان که عمدتاً از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها می باشند، به ارائه مقالاتی پرداختند.

وی اظهار کرد: در حاشیه این کنفرانس به جنگل کبودوال آمده ایم که علیرغم بارندگی شدید در این روزها و صعب العبور بودن مسیر آبشار، با استقبال بسیار خوب مهمانان داخلی و خارجی مواجه شدیم.

پاکدامن تصریح کرد: شهرستان علی آبادکتول دارای نقاط طبیعی و گردشگری بکری می باشد که آبشار تمام خزه ای آن همانند نگینی موجب جذب هر گردشگری به این منطقه می شود.

دبیر اجرایی ششمین کنفرانس بین المللی نظریه گروها افزود: مهمان های خارجی ما در مواجه با فضای زیبای جنگل اظهار ناباوری کرده و بیان کرده اند که جنگل کبودوال بسیار زیبا و آرامش بخش است.

به گزارش زرین نامه؛ ابوالفضل پاکدامن رییس و حسن صداقت نایب رییس شورای شهر علی آبادکتول نیز در این بازدید به نخبگان ریاضی آمدند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه