عالی ترین شرف شهادت و بهترین کار نماز است+عکس

زرین نامه: امام جمعه شهرستان علي آبادکتول با اشاره به پیوند شهادت و نماز گفت: عالی ترین شرف شهادت و بهترین کار نماز و مقصد هر دو معراج است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمين سید مهدی موسوي در نشست رابطین نماز ادارات شهرستان علی آبادکتول به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با اشاره به اين كه مقام و منزلت شهيد جايگاه رفيعي است كه نصيب هركسي نمي شود، بیان کرد: معراج وجه اشتراک نماز و شهادت است، شهدا به صورت مستقیم و انسان مومن از معبر نماز به معراج می روند.

وی با با بیان اینکه شهدا در سختی امور زندگی به ما دلداری می دهند، اظهار کرد: شهدا مدافعان انقلاب، اسلام، قرآن، استقلال و آبروی ما بوده اند و ما باید به مقام والای آن ها احترام بگذاریم چرا که پاسداری از قداست شهید پاسداری از خودمان است.

موسوی تصریح کرد: مدالی آویخته شده بر سینه و بازروی شهدا، مدالی خدایی و حقیقی است که هیچ کس نمی تواند این مدال الهی را از آن ها سلب کند.

فرماندار علي آباد كتول نیز در ادامه این نشست یادآور شد: جوانان باید نقطه هدف ستاد اقامه نماز باشد زيرا هر چيز خوب يا بد كه در جواني تجربه شود اثر آن تا كهنسالي نيز در شخص ماندگار خواهد بود.

احمدتجری مفرد از رابطين به عنوان مشاور و كارشناس در امور نماز ياد كرد و گفت: رابطین نماز ادارات جهت تقويت امر اقامه ی نماز جماعت در بين خود و محل كار خود تلاش کنند.

namaz.jpg - 49.37 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه