اقتصاد مقاومتی نشانه استقلال اقتصادی است

زرین نامه: مدیر حوزه علمیه قره تپه گفت : علت تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی استقلال اقتصادی و رسیدن کشور به درجه خودکفایی است تا نیازمند به کشورهای دیگر نباشد.

به گزارش زرین نامه به نقل از آوای ترکمن ، حاج آخوند میرابی در خصوص مهمترین نتیجه تحریم های آمریکا برای ایران ، گفت : تحریم ها باعث شکوفایی اقتصاد ایران شد تا جوانان و امیدهای انقلاب که سرمایه های ارزشمند کشور محسوب می شوند با استفاده از دانش و مهارت های خود میهن را آباد کنند و دست بیگانگان را از کشومان قطع کنند.

وی خاطر نشان ساخت: دشمن از طریق فشار براقتصاد ایران سعی در تضعیف اعتقادات ما دارد اما امام خمینی(ره) 35سال قبل نشان داد که با بهره گیری از قرآن کریم می توان نهال امید را شکوفا کرد و لذا انقلابی نو پدید آورد.

آخوند میرابی رسیدن به اهداف عالی اقتصاد را اشتغالی پویا و کارآفرین ذکر کرد و گفت:مهمترین دغدغه رهبر انقلاب نیز رسیدن به استقلال اقتصادی از طریق ایستادگی روی پای خودمان است که خودباوری و امید به آینده را در زندگی شکوفا می سازد.

مدیر حوزه علمیه قره تپه بهره گیری از الگوهای نمونه اسلام را در ترویج خودباوری موثر دانسته و تاکید کرد: استقامت ما را به سوی موفقیت رهنمون می سازد پس برای بهره گیری از زندگی سالم و پویا ، عمل نمودن به دستورات دین مبین اسلام است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه