عرضه میوه شب عید در 70 مرکز گلستان کلید خورد

زرین نامه: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از توزیع میوه شب عید در 70 مرکز عرضه سراسر استان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ یدالله وفایی اظهار داشت: 15 مرکز عرضه میوه شب عید در شهرستان گرگان پیش‎بینی شده است.

وی با بیان اینکه توزیع میوه شب عید از 25 اسفندماه در گلستان آغاز شده است، تصریح کرد: زمان اجرای این طرح تا 15 فروردین سال 93 ادامه خواهد داشت.

به گفته وفایی؛ قیمت مصوب هر کیلوگرم پرتغال یک‌هزار و 500 تومان و سیب درختی هر کیلوگرم 3 هزار و 300 تومان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: مردم می‎توانند از ساعت هشت صبح لغایت 21 به مراکز عرضه مراجعه و میوه شب عید را به نرخ مصوب دولتی خریداری کنند.

وفایی با اشاره به اینکه مراکز عرضه میوه دولتی از طریق بنرهایی در سطح شهر مشخص شده است، بیان داشت: اماکن پخش به صورت یکسره در مراکز عرضه مبادرت به فروش میوه مورد نیاز مردم می‎کنند.

وی با بیان اینکه میوه به اندازه کافی در استان ذخیره‎سازی شده است، خاطرنشان کرد: هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه عرضه میوه دولتی هر سال با هدف کنترل قیمت وارد بازار می‎شود، اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‎توانند از طریق شماره 124 مسائل خود را پیگیری کنند تا مشکلات آنها بررسی شود.

وفایی در خصوص نظارت بازرسان در زمینه اجرای طرح فوق گفت: نظارت‎ها از طریق بازرسان اصناف، بازرسان تعزیرات و نظارت بازرسی در قالب گشت‎های مشترک در سطح استان عملیاتی می‎شود./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه