برپایی نمایشگاه تصویری سوره واقعه در مدارس علی آبادکتول

زرین نامه: نمایشگاه تصویری تفسیر سوره واقعه با بیش از 34 تابلو به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت یاسین آل طه در چند آموزشگاه شهرستان علی آبادکتول برگزار شد.

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت یاسین آل طه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد راهکار های جدید و جذاب برای آشنایی دانش آموزان با مفاهیم قرآنی و با همکاری آموزش و پرورش شهرستان علی آبادکتول در مدارس این شهرستان برگزار شده است.

علی حسینیان اظهار کرد: این موسسه به دنبال راهکارهای جدید و استفاده از همه ی سلیقه ها برای مقابله با هجمه های دشمن در جنگ نرم است که استفاده از وسایل سمعی بصری نیز یکی از راهکارهای جذاب و مورد علاقه جوانان در آشنایی آن ها با آموزه های دینی به شمار می رود.

وی با اشاره به فعالیت این موسسه قرآنی در دو بخش قرآن و عترت تصریح کرد: بخش قرآنی ما از طریق برگزاری نمایشگاه های تفسیر سوره های قرآنی و بخش عترت نیز در دهه ی دوم فاطمیه با اجرای نمایش مذهبی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت یاسین آل طه افزود: این موسسه آماده اکران فیلم های آموزشی با عناوین انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت، فرهنگ و اجتماع و ...، برگزاری نمایشگاه های قرآنی و اجرای نمایش نامه های دینی - مذهبی برای کلیه مدارس و مجموعه های مختلف مردمی در شهرستان علی آبادکتول می باشد.

حسینیان در خصوص نحوه ارتباط با این موسسه برای استفاده از خدمات فرهنگی نیز گفت: علاقه مندان جهت استفاده از خدمات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه، اکران فیلم، اجرای نمایش و همچنین عضویت در این موسسه می توانند با شماره تلفن های 09114115780 و 6222342 تماس بگیرند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه