خوش ترین و بدترین رویدادهای سال 92 از نگاه فرماندار علی آبادکتول

زرین نامه: فرماندار علی آبادکتول تحقق حماسه سیاسی با حضور پرشکوه مرم پای صندوق های رای و مشکلات اقتصادی مرم را به ترتیب خوش ترین و بدترین رویداد در سال 92 دانست.

احمد تجری مفرد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه گفت: لبیک های مردم به مقام معظم رهبری در خلق حماسه ی سیاسی و انتخاب رییس جمهور کشور با حداکثر آراء، حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، به رسمیت شناختن حقوق هسته ای کشور ایران توسط کشورهای جهان را می توان از خوش ترین رویدادهای سال 92 عنوان کرد.

وی اظهار کرد: رسمیت شناختن حقوق هسته ای ما توسط جهان یکی از مهم ترین دستاوردهای امام خمینی (ره) و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای است که تواستند مردم ایران را به شایستگی به جهان بشناسانند.

تجری مفرد تصریح کرد: روزی دشمنان کشورمان هیچ حقی برای ما قائل نبودند و می گفتند ما نباید هیچ تولیدی از خودمان داشته باشیم اما امروز همان ها حقوق هسته ای ما را به رسمیت شناخته و ما را به عنوان یک کشور قدرتمند و قابل مذاکره شناخته اند.

ناخوشایندترین مسئله سال از نگاه فرماندار علی آبادکتول

فرماندار علی آبادکتول همچنین در خصوص بدترین اتفاقات سال 93 نیز گفت: مشکلات اقتصادی مردم کشور و وجود تحریم ها یکی از ناخوشایندترین مسائل سال 92 است که بیشترین آسیب را نیز به قشر ضعیف و کارگری جامعه وارد ساخت.

تجری مفرد تبعیت و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری را راه حل مشکلات جامعه دانست و اذعان داشت: مشکلات مالی مردم نیز با لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری و عمل به اقتصاد مقاومتی حل خواهد شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه