پتانسیل های علی آبادکتول برای اجرای اقتصاد مقاومتی

زرین نامه: فرماندار علی آبادکتول حل مشکلات اقتصادی را در گرو اجرای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: شهرستان علی ابادکتول دارای شرایط مساعد و پتانسیلی بالا برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی است.

احمد تجری مفرد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: وجدان کاری، انضباط اجتماعی، صرفه جویی در مصرف خوانوارها و دستگاه ها، توجه به کشاورزی و صنایع مرتبط با آن و مصرف تولیدات داخلی از اساسی ترین گام ها برای اجرای اقتصادمقاومتی در کشور است که باید در سال 93 نهادینه شود.

وی در خصوص پتانسیل های موجود و قابل توجه شهرستان علی آبادکتول در مبحث اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: شهرستان علی ابادکتول با وجود مناطق طبیعی و گردشگری بکر از قبیل جنگل های زیبا در دو دهنه ی محمدآبادکتول و زرین گل، آبشار کبودوال، روستاهایی کوهستانی با قدمت دیرینه یکی بهترین مناطق طبیعی گلستان برای رونق صنعت گردشگری در استان است.

تجری مفرد تصریح کرد: خاک حاصلخیز و شرایط آب و هوایی مساعد، سد کبودوال و شهرک های صنعتی علی آبادکتول و فاضل نیز از دیگر پتانسیل های این شهرستان برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار علی آبادکتول با اشاره به اینکه احتمال می دهم رویکرد امسال مقام معظم رهبری در حوزه ی اقتصاد باشد چرا که در سال های اخیر حجم زیادی از سخنان ایشان مرتبط با موضوع اقتصاد بوده و دشمن نیز برای فشار بر کشور توجه خاصی به این مسئله دارد، گفت: ما ظرفیت های خوبی در شهرستان داریم که از آن می توانیم برای اجرایی شدن اقتصاد بومی و محلی از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنایع تبدیلی کشاورزی استفاده کنیم و سطح اقتصادی شهرستان را در سال 93 به نقطه ی خوبی برسانیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه