گردشگران نوروزی جای دانش آموزان را در کلاس های درس علی آبادکتول می گیرند

زرین نامه: مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آبادکتول از آمادگی 15 آموزشگاه با 128 کلاس درس برای اسکان مسافران گردشگران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

محمد پیری در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: کلاس های آماده ی اسکان گردشگران بر اساس امکانات موجود در آن به سه رده مجهز، نیمه مجهز و عادی تقسیم شده اند.

وی اظهار کرد: تعداد 32 کلاس با امکانات اجاق گاز، تلویزیون و یخچال اختصاصی در رده ی مجهز، 81 کلاس با امکانات اجاق گاز، تلویزیون و یخچال به صورت اشتراکی با دیگر مسافران در رده ی نیمه مجهز و 12 کلاس نیز با ارائه ی جای خواب بدون امکانات فوق در رده ی عادی قرار دارد.

پیری در خصوص قیمت هر یک از اتاق ها نیز تشریح کرد: هزینه ی هر کلاس رده مجهز برای فرهنگیان شبی 14 هزار تومان، کارکنان دولت شبی 25 هزار تومان و مسافران آزاد شبی 32 هزار تومان می باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آبادکتول افزود: هزینه ی هر کلاس در رده ی نیمه مجهز نیز برای فرهنگیان شبی 10 هزارتومان، کارکنان دولت 18 هزار تومان و مسافران آزاد شبی 27 هزار تومان است.

وی ادامه داد: هزینه کلاس های رده عادی نیز برای فرهنگیان شبی 8 هزار تومان، کارکنان دولت شبی 14 هزارتومان و مسافران آزاد 22 هزارتومان می باشد.

پیری یادآور شد: به منظور عدم سردرگرداني مسافرين و یافتن هر چه سريعتر محل ستاد اسكان و يا مدارس اسكان پارچه و كروكي در سطح شهر آماده و نصب شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آبادکتول محل ستاد اسکان علی آبادکتول را آموزش و پرورش این شهرستان به آدرس خیابان امام رضا (ع)، بلوار معلم (سی متری جنوبی) معرفی و تصریح کرد: مسافرین و گردشگران شهرستان علی آبادکتول برای رزو و اسکان در این شهرستان می توانند با شماره تلفن های 6230444 و 09115391754 تماس بگیرند.

برای مشاهده آدرس و شماره تماس مدارس جزو طرح اسکان نوروزی شهرستان علی آبادکتول اینجا کلیک کنید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه