با علمداری رهبر انقلاب تحریم ها را پشت سر می گذاریم

زرین نامه: امیر دریابان علی شمخانی در برنامه تحویل سال در معراج شهدای اهواز اظهار داشت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرید.

به گزارش زرین نامه به نقل از رهیاب، امیر دریابان علی شمخانی در برنامه تحویل سال در معراج شهدای اهواز اظهار داشت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرید.

وی با اشاره به حضور کاروان های راهیان نور در خوزستان افزود: عبرت گرفتن یکی از درس هایی است که باید پس از زیارت مناطق عملیاتی خوزستان با خود به شهرها ببریم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: کسانی که در دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند و ما آنها را زیارت می کنیم آدم های عادی بودند.

به گفته وی، شهدای ما انسان های عادی بودند که با ولایت پذیری و دین مداری به قدرتی رسیدند که دشمن تا دندان مسلح را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند.

شمخانی خاطرنشان کرد: ما توانستیم سرمایه های انسانی خودرا آن چنان در هم تنیده کنیم که نه تنها در مقابل دشمن بایستیم بلکه حکومت بغداد را به یک حکومت شیعی تبدبل کنیم.

وی بیان کرد: امروز در میدان جنگ هستیم و دشمن ما بدون شلیک گلوله و توپ در حال جنگ با هست ولی در این جنگ شهید نمی دهیم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تئوری اقتصاد مقاومتی را برای مقابله با دشمن دانست و اضافه کرد: با علمداری رهبر انقلاب تحریم ها را پشت سر می گذاریم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه