تحقق شعار سال نیازمند همت مسئولین، همکاری قوا و عزم مردم است

زرین نامه: نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس با اشاره به شعار امسال گفت: تحقق شعار سال نیازمند همت مسئولین، همکاری قوا، عزم ملی مردم کشورمان و تقویت حوزه های مختلف نظیر فرهنگ اقتصاد اسلامی، کشاورزی، صنعت و گردشگری است.

رحمت اله نوروزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: مهم ترین محور شعار انقلاب ما به رهبری امام خمینی (ره)، استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود که با یاری خدا و به برکت بیداری مردم، اقدامات خوبی در این 35 سال انجام شد که امروز اثرات آن قابل مشاهده است.

وی با اشاره به نقشه های شوم دشمن برای مبارزهه با پیشرفت و استقلال کشورمان اظهار کرد: دشمنان کشورمان این بار می خواهند از راه فشار اقتصادی با روند پیشرفت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را مقابله کنند.

نوروزی با اشاره به پیام حماسه سیاسی حماسه اقتصادی مقام معظم رهبری در سال گذشته اذعان داشت: سال گذشته حماسه سیاسی با حضور با شکوه مردم در عرصه های مختلف سیاسی حاصل شد، اما خلق حماسه اقتصادی نیازمند همت مسئولین، همکاری قوا و عزم ملی مردم برای تقویت حوزه های مختلف اقتصاد و فرهنگ است.

مدیریت جهادی لازمه ی پیشبرد اهداف نظام

نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول مدیریت جهادی را لازمه ی پیشبرد اهداف نظام دانست و گفت: مدیریت جهادی در کلام مقام معظم رهبری مفهومی بزرگ دارد، همان جهاد اکبری که در دهه ی 40 تا 50 منجربه پیروزی انقلاب اسلامی علیه رژیم سیاه طاغوت و بعد از آن نیز موجب پیروزی رزمندگان ما در جنگ تحمیلی شد.

نوروزی با اشاره به معنویات رهبر معظم انقلاب و تاکید بر اهمیت همکاری سه قوه در عمل به این منویات خاطر نشان کرد: مهمترین دغدغه ی مقام معظم رهبری مبارزه فقر، فساد و تبعیض است که راهکار آن را امسال در اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی معنا کرده اند.

وی فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف را از دیگر احتیاجات تحقق حماسه اقتصادی عنوان کرد و یادآور شد: سرانه مصرف انرژی ما 4 برابر مصرف دنیا و 2 برابر اروپا است که برای اصلاح این الگوی مصرف نادرست باید مردم کشورمان با دولت همکاری کنند.

نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در پایان خاطر نشان کرد: برای رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی در سال 1404 باید با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به روند تحقق اهداف و حل مشکلات کشورمان شتاب بیشتری ببخشیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه