مهمترین اقدامات جمعیت هلال احمر علی آبادکتول در سال92+تصاویر

زرین نامه: رحمت اله نوروزی نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس به مناسبت ایام نوروز با حضور در ایستگاه نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان با کارکنان این ایستگاه دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ رضا حاجیلری رییس جمعیت هلال احمر شهرستان علی آبادکتول در این بازدید ضمن تبریک سال جدید، گزارشی از مهم ترین فعالیت ها و اقدامات انجام شده توسط جمعیت هلال احمر این شهرستان در سال 92 به نماینده ارائه کرد.

مهمترین اقدامات جمعیت هلال احمر علی آبادکتول در سال 92

حاجیلری در ارائه گزارش خود از برگزاری مانور بزرگ عملیاتی و شرایط واقعی در منطقه دشت اولنگ (منادیان صلح)، طرح مدیریت بحران روستایی، اجرای مانورهای عملیاتی، کسب مجوز پایگاه امداد و نجات بین شهری و کسب رتبه های برتر در بخش داوطلب برتر و تندیس فداکاری به عنوان بخشی از مهم ترین اقدامات جمعیت هلال احمر شهرستان علی آبادکتول نام برد.

در ادامه نوروزی ضمن تبریک سال نو به همه کارکنان، جمعیت هلال احمر را به عنوان یک ارگان فعال در اکثر حوزه ها دانست و با ابراز امیدواری و توفیق برای همه ی کارکنان این جمعیت، از زحمات و تلاش های بی وقفه آنان در سال گذشته قدردانی کرد.

در این بازدید نماینده علی آبادکتول در مجلس از روند فعالیت ها و خدمات قابل ارائه در پایگاه امداد و نجات و پست های طرح ایمنی و سلامت مسافرین بازدید کرد.

norozi 3.jpg - 68.20 کیلو بایت


نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه