كاهش 20 درصدی تصادفات جاده‎ای در طرح نوروزي گلستان

زرین نامه: مهندس مهدي میقانی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان با اشاره به اینکه استان گلستان رشد 20 درصدی در کاهش تلفات جاده‎ای داشته است گفت: گلستان در بین چهار استان برتر کاهش تلفات جاده‎ای است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان در اين خصوص گفت: بر اساس آمارهایی که از پزشکی قانونی اخذ کرده‎ایم نرم کشوری در کاهش تلفات جاده‎ای 6 درصد کاهش پیدا کرده اما به شکر خدا و به همت تمام دستگاه‎ها کاهش تلفات جاده‎ای در استان گلستان 20 درصد کاهش داشته که این آمار استان گلستان را در بین چهار استان برتر کشور قرار داده است.

وی ادامه داد: بر اساس آمار 72 نفر در استان گلستان نسبت به سال گذشته ناشی از تصادفات فوت نکرده‎اند که این آمار بسیار جالب و نتیجه همکاری مردم و رانندگان است.

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان در خصوص میزان تردد در راه‎های استان گلستان خاطرنشان کرد: بر اساس سامانه‌های هوشمندی که داریم تا ساعت 24 روز هشتم فروردین ماه سال جاری 3 میلیون و 558 هزار و 295 تردد در استان گلستان در سامانه‌ها ثبت شده است كه این موضوع نشان از رشد تردد در راه‎های استان دارد.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه‌های هوشمند موجود در مبادی ورودی استان گلستان، 53.9 درصد از تمامی خودروهایی که وارد استان شده‎اند پلاک‎های غیر گلستانی است که نشان از افزایش ورود خانواده‎های غیر گلستانی به قصد ماندگاری در استان و یا عبور از استان برای رسیدن به مقصد بوده است.

مدیرکل حمل و نقل پایانه‎های استان گلستان تصریح کرد: بیشترین فعالیت و اوج سفرهای برون شهری در نیمه دوم تعطیلات نوروزی است و جلساتی برای تامین ناوگان عمومی مناسب و مورد نیاز برگزار شده و تلاش تمامی همکاران در ناوگان عمومی و مجموعه اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان این است که نوروزی خوب برای تمام مردم استان گلستان و میهن اسلامی رقم بخورد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه