جزئیات طرح ایجاد شبکه‌ اجتماعی بومی دانش‌آموزی/ امکان اجرای طرح از امسال

زرین نامه: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر مصوبه طرح ایجاد شبکه‌های اجتماعی بومی با محوریت مخاطب دانش‌آموز در آموزش و پرورش را دریافت کنیم، از امسال مراحل اجرایی این کار را شروع خواهیم کرد.

به گزارش زرین نامه؛ حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در خصوص شبکه‌های اجتماعی بومی اظهار داشت: بحث توسعه و تقویت شبکه‌های اجتماعی و ایجاد آن در دستور کار شورای فناوری اطلاعات کشور است.

وی ادامه داد: طرحی را آماده و ارسال کردیم و آماده هستیم طرح ایجاد شبکه‌های اجتماعی بومی با محوریت مخاطب دانش‌آموز در آموزش و پرورش، مورد تصویب قرار گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: در صورت تصویب طرح، از سال 93 مراحل اجرایی این کار را شروع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مواد خام طرح را که دانش‌آموزان هستند داریم و میلیون‌ها دانش‌آموز در حوزه قرآن، نهج‌البلاغه، شعر، قصه، نمایش، سینما و ورزشکار فعالیت کردند که شناسایی شدند و از جهت مخاطب نیروی انسانی و مطلب غنی هستیم.

کفاش با بیان اینکه به لحاظ بسترسازی هم در آموزش و پرورش شبکه ملی مدارس رشد را داریم، گفت: با یکسری تغییرات می‌توانیم این شبکه تعاملی را ایجاد کنیم؛ پورتال وزارت آموزش و پرورش یک پورتال تعاملی شده است و بسترهای فنی هم وجود دارد و اگر طرح مورد تصویب قرار گیرد ظرف یکی دو سال، کار را به نتایج خوبی می‌رسانیم./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه