پیام مقام معظم رهبری را باید نصب العین قرار دهیم

زرین نامه: مدیر شرکت عامل گاز گلستان گفت: در سال جديد باید با نصب العین قرار دادن و بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری با عزمي جدي تر بيش از پيش تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ رمضانعلی سنگدوینی ر جمع کارکنان شرکت گاز استان گلستان بیان کرد: سال گذشته با وجود مشكلات فراوان و تنگناهاي اقتصاد موجود خوشبختانه سال بسیار خوبی برای این شرکت بود و توانستيم برابر برنامه به كليه اهداف مورد نظر دست يابيم.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: اولویت اصلی و سرلوحه اهداف این شرکت فرمایش گوهر بار مقام معظم رهبری است که در این خصوص گاز گلستان بايد در راستای رهنمود ارزشمند ایشان قدم نهاده و با عزمي جدي و توان مضاعف سهم مهمی را در این رابطه ایفا کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با اشاره به تقارن آغاز سال جدید با ايام فاطميه بود، تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) جايگاه ارزشمندي بويژه از بُعد ولايت مداري برخوردار است چرا که ایشان تا آخرين لحظات عمر شريفشان به اين امر توجه داشتند.

اجرای بیش از 400 کیلومتر شبکه گاز و جذب 34000 مشترک در سال 92

سنگدوینی با تشریح عملکرد این شرکت در سال 92 اعلام کرد: این شرکت عليرغم مشكلات موجود در سال گذشته توانست در سطح استان بیش از 400 كيلومتر شبكه اجرا و به يك شهر و تعداد 24 روستا گازرساني کند.

وی افزود: جذب 34 هزار مشترك و نصب 12 هزار انشعاب گاز نيز از مهمترین برنامه هاي تحقق يافته اين شركت در سال 92 است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در پایان ضمن تشكر از پرسنل زحمت كش گاز گلستان گفت: اميدواريم در سال جاري نيز با استعانت از خداوند و همچنين همت و تلاش مضاعف مجموعه شركت همچنان بتوانيم بيش از پيش خدمات خود را توسعه داده و به نحو شايسته اي در چرخه اقتصادي استان سهيم شويم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه