جوانان ایران اسلامی نخواهند گذاشت دستاوردهای نظام از دست برود

زرین نامه: پدر دانشمند شهید فناوری هسته ای کشوربا اشاره به اینکه فناوری هسته ای دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است عنوان کرد: جوانان انقلابی نخواهند گذاشت دستاوردهای نظام به آسانی از دست بروند.

به گزارش زرین نامه؛ رحیم احمدی روشن پدر دانشمند هسته ای کشورمان عصر امروز پنجشنه 21 فروردین در جشن بزرگ روز فناوری هسته ای در گرگان عنوان کرد: اینکه می شنویم بانوی بزرگواری چون خانم مقصودلو زمین خود که همه دارایی و هستی وی بوده را در راه انرژی هسته ای وقف کرده باید قدر بدانیم که امروز این کار با نیت دفاع از انقلاب و حق مسلم مردم صورت گرفته و باید از این بانوی گرگانی قدردانی شود.

احمدی روشن افزود : قران کریم در آیات خود وظایف مسلمین را مشخص کرده و کسی حق ندارد از حدود الهی و اسلامی خارج شود و دستاوردهای انقلاب و جوانان دانشمند آن را نادیده بگیرد .

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما از راههای مختلفی چون تهاجم فرهنگی وارد شده اند افزود : امروز همه باید مراقب و هشیار باشیم و نگذاریم دشمنان ما به همین راحتی به ارزشها توهین کنند.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن دانشمند هسته ای کشورمان در ادامه صحبتهای خود گفت : ما کشوری هستیم که در راه اعتلا و پیروزی اسلام خون زیادی داه ایم و امروز جوانان ما نخواهند گذاشت دستاوردهایی که در این چند سال به مدد خون شهدا بدست آمد زیر سوال برود .

وی خاطرنشان کرد: دشمنان غربی و استکبار جهانی دلسوز ما نبوده و نیستند و قطعا آنها اولین مشکلشان با قران است که مفاهیم دینی و ظلم ستیزانه را به مردم گوشزد می کند .

رحیم احمدی روشن در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مردم ما روشن و بیدارند و کنجکاو هستند بدانند در توافقنامه ژنو و وین چه گذشته و کشور ما چه امتیازاتی داده و در قبالش چه گرفته و قطعا اگر ما نتوانیم دستاوردهای نظام را حفظ کنیم باید پاسخگوی نسل های آتی باشیم .

این پدر فداکار اذعان کرد: عقب نشینی در مقابل استکبار هیچ نفعی به حال ما ندارد و آنها قطعا دنبال منافع خود و سیطره در همه زمینه ها و به دنبال نابودی اسلام هستند و ما باید هوشیار باشیم و با تکیه بر منابع دینی و فرهنگی خود و مقام معظم رهبری بتوانیم مانند سدی در برابر آنها بایستیم ./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه