نقدی بر عملکرد دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری گلستان

زرین نامه: اکنون با گذشت سه سال از تأسیس این دفتر چنین امری محقق نشده است جالب اینجاست که در طی این سال‌ها تعداد محدودی از روحانیون با این دفتر ارتباط داشته‌اند و برخی روحانیون استان هم از تأسیس چنین دفتری اظهار بی­ اطلاعی می‌کنند.

به گزارش زرین نامه؛ از سال 1390 با پیگیری‌های شیخی مدیر حج و زیارت استان گلستان، دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان تأسیس شد و حجت الاسلام عباس دارویی به عنوان مسئول این دفتر منصوب شد.

هدف این بود که روحانیون بومی در داخل و خارج استان که در عرصه حج و زیارت فعالیت دارند سازماندهی شوند افزون بر این که تعداد روحانیون بومی کاروان‌های استان افزایش یابند اکنون با گذشت سه سال از تأسیس این دفتر چنین امری محقق نشده است جالب اینجاست که در طی این سال‌ها تعداد محدودی از روحانیون با این دفتر ارتباط داشته‌اند و برخی روحانیون استان هم از تأسیس چنین دفتری اظهار بی­ اطلاعی می‌کنند.

از جمله وظایف دفتر بعثه مقام معظم رهبری نظارت بر عملکرد حج و زیارت استان‌هاست. در سال‌های اخیر انتقادات زیادی از سوی کارگزاران زیارتی و زائران به حج و زیارت استان گلستان وارد شده است.

سئوال اینجاست که دفتر بعثه مقام معظم رهبری در این باره چه کرده است اکنون که قرار هست مدیر کل جدیدی انتخاب شود چرا دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان، سکوت کرده و در این باره وارد عرصه نشده است.

ضمنا انتظار می‌رود که مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری نسبت به مسائل سیاسی جامعه هم سکوت ننموده و مواضع خود را روشن اعلام کنند.
حجت الاسلام شیخ عباس دارویی از اهالی کوهپایه های البرز در کردکوی بوده و از روحانیون بازنشسته سازمان جهادکشاورزی استان گلستان بوده که از نظر فکری به آیت الله نورمفیدی گرایش دارد، شیخ اسماعیل اسلامی از روحانیون اصلاح طلب و کاندیدای دوره نهم مجلس شورای اسلامی گرگان، داماد وی می باشد./گلستان ما