مهمان نوازی موجبات رونق گردشگری کشور و استان را فراهم می آورد

زرین نامه: نماینده ولی فقیه در استان گلستان مهمان نوازی مردم استان و خدمت رسانی ستاد اجرایی خدمات سفرهای گلستان را در جذب گردشگران ومسافران نوروزی موثر برشمرد و از زحمات این ستاد تقدیر کرد.

به گزارش زرین نامه؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در دیدار مسئولان و اعضای کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان که در راستای ارائه گزارش عملکرد این ستاد صورت گرفت، گفت: مهمان نوازی موجبات رونق گردشگری کشورو استان را فراهم می آورد.

وی افزود: قرآن معاد را درقالب زنده شدن طبیعت ترسیم می کند و مسئله معاد درقرآن خیلی محسوس و قابل لمس ترسیم شده است.

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: این گزارش کامل که حاوی مهمان نوازی استان بود درقالب یک حدیث از حضرت علی (ع) عنوان می شود که می فرمایند: کارخوب نشانگر بلند همتی آن فرد وجامعه و نشانه علو همت انسان است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، مهمان نوازی مردم استان و خدمت رسانی ستاد اجرایی خدمات سفرهای گلستان را در جذب گردشگران ومسافران نوروزی موثر برشمرد و از زحمات این ستاد تقدیر کرد.

رضا مروتی، قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان نیز دراین دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد این ستاد، ماندگاری مسافران و گردشگران در ایام نوروز دراستان را 2/5 شب عنوان کرد و اذعان داشت: 76 درصد از گردشگران از خدمات وسرویس دهی این ستاد رضایت داشتند.

به گزارش روابط عمومی وامورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، وی درادامه گفت: طی آمارگیری های ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان، از28 اسفند لغایت 15 فرورودین ماه امسال بیش از 8 میلیون مسافر به گلستان سفر کردند.

وی درپایان یادآور شد: با رشد ورود گردشگر و مسافر به استان گلستان و ارائه خدمات مناسب درستاداجرایی خدمات سفر این استان، رضایتمندی لازم حاصل شده و با افزایش ماندگاری مسافران در گلستان این استان از معبر عبور گردشگران خارج شده است./شبستان

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه