المان پاکبان در پارک شهر گرگان نصب می شود

زرین نامه: رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان از طراحی و نصب المان پاکبان (رفتگر) همزمان با 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر در پارک شهر مرکزی گرگان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ محمد ابراهیم جرجانی با اعلام این خبر گفت: در بیست و ششمین جلسه رسمي این کمیسیون که بررسی وضعیت پرداخت حقوق و ساعات کار کارگران پیمانکار خدمات شهری و فضای سبز شهرداری گرگان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد با برگزاری جشنی در این روز ضمن نصب المان پاکبان، رفتگران شهرداری با عنوان پاکبان خطاب شوند.

وی افزود: درنظر گرفتن سختی کار برای رفتگران شاغل در شرکت های خدمات شهری و انعقاد قرارداد رفتگری بر اساس قانون کار از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

این عضو شورای شهر گرگان در ادامه با بیان اینکه بررسی قرارداد ماشین های استیجاری شهرداری گرگان از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود، خاطر نشان کرد: افزایش قیمت پرداخت حق الزحمه ماشین های استیجاری و تطبیق قیمت کارشناسی شده با شرایط ادارات مشابه درخصوص استفاده از ماشین های استیجاری و پراداخت حق الزحمه آنها و بازگرداندن قرارداد به شهرداری و اعمال بندهای مورد نظر در قرارداد جدید از موراد مطرح شده در این خصوص بود.

جرجانی در پایان اظهار داشت: در این خصوص مقرر گردید مابه التفاوت دریافتی پیمانکار بابت نصب GPS که در شش ماه گذشته از ساعت کارکرد رانندگان کسر شده بود و توسط پیمانکار به رانندگان عودت داده شود./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه