اوج کار دولت اصلاحات فتنه 88 بود/ اجرای 18 مصوبه برای براندازی‌

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: دو دولت سازندگی و دگراندیشان "اصلاحات" اوج کارشان فتنه 88 بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی ظهر امروز در جمع طلاب شیعه و سنی اظهار داشت: از ابتدای ظهور اسلام یک قدرت قوی در مقابل جریان اسلام ایستاد که این نظام را نابود کند و تا الان هیچگاه در تاریخ دشمنی دشمنان را تمام شده ندیده‎ایم.

وی تصریح کرد: به تبع آن، وقتی انقلاب ما پیروز شد دشمنان عملا به زبان، کنفرانس‎ها و نوشتن راهکارهای مختلف برای نابودی انقلاب اسلامی ایران دست به کار شدند و معتقد بودند اگر پس از طاغوت حکومتی بیاید و مطابق آمریکا نباشد جنگ‎های فرقه‎ای، مذهبی، محاصره اقتصادی، کودتا و تحمیل جنگ توسط کشورهای همسایه باید اجرا شود.

انقلاب اسلامی برخلاف تفکر الکلی و برداشت آدم‎های فاسد حرکت کرده است

فرمانده سپاه نینوای گلستان بیان داشت: انقلاب اسلامی برخلاف تفکر الکلی و برداشت آدم‎های مریض و فاسد حرکت کرده است آنها فکر می‎کردند با چند جنگ داخلی و کوتا کار انقلاب اسلامی ایران تمام شود که به لطف الهی خواسته آنها برعکس شد.

بابایی یادآور شد: در سال 1365 حدود 300 اندیشمند و کافر یهودی کنفرانس در اورشلیم "بیت‎المقدس" با عنوان شیعه شناسی با محوریت نابودی انقلاب اسلامی ایران برگزار کردند که نتیجه نگرفتند و برعکس خواسته آنها اتفاق افتاد و اکنون شعار انقلاب اسلامی در سراسر جهان فراگیر شده است.

وی با بیان اینکه کنفرانس مذکور 18 مصوبه داشت متذکر شد: آنها یک برنامه درازمدت برای داخل ایران نوشتند و همه آن را اجرا کردند و خیلی از افراد در ایران نیز مجری برنامه‎های صهیونیست جهانی بودند و نمی‎دانستند در راستای خواسته دشمن است و درحقیقت آنها کانالیزه شدند.

جریان اصلاحات می‎خواست ذائقه‎های مردم را نسبت به دین تغییر دهد

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: طراحی آگاهانه با رویکرد به دام انداختن و به نتیجه رسیدن، فعالیت‎های فرهنگی را در ایران کانالیزه کردند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند که خواسته آنها برعکس شد.

بابایی عنوان کرد: آقای سروش کاری که تمام مصوبات کنفرانس اسلام‎ستیز داشت را اجرا کرد و اکنون نیز در آمریکاست و منکر حجیت قرآن و اسلام شده است.

وی متذکر شد: جریان اصلاحات یا دگراندیشان دقیقا در آن جریانات بود که باید ذائقه‎های مردم نسبت به دین تغییر کند که شیرین عبادی نیز از آن جریان بود.

کسانی که به خون شهدا خیانت کنند رسوا می‎شوند

فرمانده سپاه نینوای گلستان یادآور شد: در فتنه 88 اگر خدا کمک نمی‎کرد اتفاقات بدی می‎افتاد ولی خدا قول داده و این سنت خداوند است چون نیت خیر است و تلاش برای احیای دین خداست، اتفاقات برخلاف خواسته دشمنان رقم خورد.

بابایی بیان داشت: در فتنه 88 که روز عاشورا اتفاق افتاد آنها می‎خواستند بیان کنند که دعوا بین دو نفر "احمدی‎نژاد و میرحسین" است درحالی که این موضوع نبود بلکه جریانی بود که سال‎های سال برای براندازی این نظام طراحی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: از سال 1373 طراحی‌ها شروع شده بود، آموزش‎ها، با خارج ارتباط برقرار کردن "ارتباط با جورج سورس طراح کودتای مخملین"، رفتن پیش پادشاه بحرین و پول نقد گرفتن، اما وقتی خدا به کسانی که به خون شهدا خیانت کنند چنان مجازات و رسوای‎شان می‎کند که با هیچ چیز پاک شدنی نیست.

در عاشورای سال 1388 علنا مکنونات قلبی خود را شعار دادند

فرمانده سپاه نینوای گلستان اظهار داشت: در عاشورای سال 1388 علنا مکنونات قلبی خود را شعار دادند، پرچم‎ها و خیمه‎های اباعبدالله (ع) آتش زدند و گفتند مرگ بر اصل ولایت فقیه و کارهایی کردند که مورد تائید اسرائیلی‎ها بود.

بابایی به سخنان مرد خاکستری که چندی پیش دراین باره سخن گفته بود اشاره کرد و اظهار داشت: همان طوری که آمریکایی‎ها حق داشتند به نجف اشرف حمله کنند، مردم نیز حق داشتند به خیمه‎های اباعبدالله حمله کنند.

وی در خصوص اینکه آیا آنها در طراحی سال 1365 آگاهانه آمدند یا نه اظهار داشت: انشاالله که این طور نبوده و از روی تعصبات، جهالت، حسادت و کینه بوده اما آنها اکنون برای فضای داخل کشور طراحی‎هایی برای آینده دارند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه