احتمال سفیر شدن صادقلو در آفریقای جنوبی/ اعتراض خبرنگاران گنبدی به فرمانداری / رنگ باختن انتصاب خواجه نژاد برای حج و زیارت استان/ تصادف امام جمعه گنبد کاووس

زرین نامه: احتمال سفیر شدن صادقلو در آفریقای جنوبی،اعتراض خبرنگاران گنبدی به فرمانداری ، دیدار مدیر روابط عمومی استانداری با خبرگزاری های فعال ، تصادف امام جمعه گنبد کاووس ، رنگ باختن انتصاب خواجه نژاد برای حج و زیارت استان را در هیجدهمین بسته خبری گلستان ما بخوانید.

به گزارش زرین نامه؛ هیجدهمین بسته خبری گلستان ما در شامگاه دو شنبه 25 فروردین سال 93 بخوانید.

** شنیده ها حاکیست دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان احتمال دارد به زودی به عنوان کاردار و یا سفیر جمهوری اسلامی ایران در یکی از کشورهای آفریقایی انتخاب گردد.

** شنیده ها حاکیست از آبان ماه سال گذشته بدون اطلاع رسانی همگانی به بهانه عوارض گازرسانی برای هر متر مکعب 10 تومان روی قبض مردم اضافه شد که باعث قبض های نامتعارف و فشار به اقشار آسیب پذیر شد . همچنین سنوات قبل فصل گرما و نرخ جدید گاز از 15 اردیبهشت شروع می شد اما امسال از 16 فروردین دولت تدبیر و امید بهای گاز را بالا برده در حالی که هنوز هوا سرد است و بایستی نرخ گاز از 15 اردبهشت گران شود.

** شنیده ها حاکیست انتصاب احمد خواجه نژاد به عنوان مدیر کلی حج و زیارت استان رنگ باخته است . گفته می شود طومار امضا حمایت از وی آنقدر کم بوده که حتی به تهران هم نرسید و از طرفی شنیده می شود که استاندار گلستان درصدد است تا در گزینه مدیر کلی حج و زیارت استان از یک رامیانی دیگر بنام حسینی استفاده کند . احمد خواجه نژاد از طرف حامیان آیت الله نورمفیدی در استان حمایت می شده است .

** شنیده ها حاکیست که فرمانداری گنبد کاووس همچنان بعد از تغییر فرماندار و اعتراض های گسترده رسانه ها ، به همکاری با دو رسانه صدا و سیما و خبرگزاری ایرنا مبادرت می ورزد که این مورد با اعتراض خبرنگاران گنبدی و شرق استان مواجه شده است .

** شنیده ها حاکیست در جریان تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش کلاله یک نفر از وسط جمعیت شروع به سیگار کشیدن کرد . این بی توجهی وی به دیگران باعث ناراحتی حاضرین و اعتراض گسترده به این اقدام نادرست وی شد .

** شنیده ها حاکیست امام جمعه گنبد کاووس دیروز صبح در مقابل دفتر خود دچار تصادف شده اما خوشبختانه به حجت السالام سبحانی امام جمعه باسابقه این شهرستان آسیبی وارد نشده است .

** شنیده ها حاکیست که مدیر روابط عمومی استانداری گلستان صبح امروز با سرپرستان 6 خبرگزاری فعال در استان برگزار شد و در این جلسه یازرلو به بیان دیدگاههای خود پرداخت و برخی از مدیران خبرگزاری نیز دیدگاههای خود را مطرح کردند . البته در این جلسه برخی سرپرستان خبرگزاری ها تلویحا قارار کردند که ظرفیتهای قویتری در عرصه خبری استان هست که می تواند در مناسبتان استانی تاثیرگذاری نماید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه