داوران ایران متحد نیستد /ترکی واقعا مرد است / داوراها باید اعتصاب می کردند

زرین نامه: لیگ سیزدهم با تمام فراز و نشیب‌هایش به پایان رسید اما در این میان مردان سیاه پوش لیگ بیش از همه مورد هجمه و اهانت بازیکنان و مربیان و حتی مدیران باشگاه قرار گرفتند و با رو شدن ماجرای محسن قهرمانی این هجمه به داوران بیشتر شد. اما در این میان یکی از داوران پیشکسوت ایران در این باره نظرات جالبی را بیان کرد.

به گزارش زرین نامه گفته می‌شود این داور خوش سخن گفته است داوران ایران در لیگ سیزدهم خیلی بر عرضه بودند و اگر کمی با هم متحد بودند هیچ کس جرات پیدا نمی‌کرد تا به آنان حمله کند.

وی در ادامه گفت‌هایش با تقدیر از محسن ترکی چنین گفته است : ترکی واقعا مرد است او وقتی دایی به او اهانت کرد به جای اینکه سکوت کند و حرفی نزند با عدم قضاوتش در لیگ به این موضوع اعتراض کرد و شرط بازگشتش را هم عذر خواهی دایی تعیین کرد. داوران ما باید از ترکی الگو می‌گرفتند که اگر این کار را می‌کردند وضعشان امروز این نبود که هست.

به اعتقاد این فرد اعتصاب داوران یکی از راه‌هایی است که آنان می‌توانند به خواسته ای معقولشان برسند. وی در این باره گفت : وقتی هجمه به داوری ایران زیاد شد آنان باید سوت‌ها را زمین می‌گذاشتند و در مسابقات لیگ سوت نمی‌زدند. اگر این کار را می‌کردند و بازی‌ها برای یک هفته بر گزار نمی‌شد همه اهالی فوتبال حساب کار دستشان می‌آمد و دیگر بی خودی به داوران ما تهمت نمی‌زدند.

این داور بازنشسته همچنین در خصوص پرونده قهرمانی گفت : من نه چیزی دیده‌ام و نه چیزی شنیده‌ام . اتفاقا من معتقدم داوران ما باید از قهرمانی تا زمان صدور رای حمایت می‌کردند نه اینکه او را تنها می‌گذاشتند./دانا

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه