کرسی های آزاداندیشی می توانند به بازوی توانمند مسئولین برای خلق حماسه فرهنگی تبدیل شود

زرین نامه: رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول گفت: برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها و ارائه افکار و ایده های فرهنگی – اجتماعی دانشجویان می تواند به بازویی توانمند برای مسئولین در جهت خلق حماسه فرهنگی تبدیل شود.

علیرضا لادن مقدم در حاشیه برگزاری تریبون آزاد دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: کرسی های آزاداندیشی از ابتکارات مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بوده است که به موجب دریافت و استفاده از افکار و ایده های خوب دانشجویان در این برنامه های می شود.

وی اظهار کرد: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و بیان افکار در این برنامه ها موجب کاهش ترس و واهمه ی دانشجویان از بیان نظرات خود در جمع می شود که در نهایت به ایجاد فرهنگ مطالبه گری صحیح آن ها و پاسخگویی مسئولین می انجامد.

لادن مقدم تصریح کرد: البته برای اثرگذاری و کسب نتایج مطلوب از کرسی های آزاداندیشی، باید فرهنگ برگزاری این کرسی ها را بین دانشجویان و فرهنگ صبوری، آرامش و پاسخگویی را در مسئولین نهادینه کنیم.

رییس دانشگاه آزاداسلامی واحد علی آبادکتول در خصوص موانع برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها نیز اذعان داشت: موانع خاصی در راه برگزاری کرسی ها وجود ندارد و شاید اشکال عدم برگزاری این کرسی ها مخاطبین آن ها باشد.

وی مخاطبین این کرسی ها را دانشجویان معرفی کرد و یادآور شد: مخاطبین و متولیان برگزاری این کرسی ها دانشجویان هستند که باید موضوعی خوب را پیشنهاد و روی آن بحث و تبادل نظر کنند.

لادن مقدم با اشاره به برگزاری هر روزه ی جلسات عمومی با دانشجویان این دانشگاه از سال 11 تا 13 به پیشنهاد آیت الله شاهرودی خاطر نشان کرد: متولیان و دانشجویان کرسی های آزاداندیشی باید خودشان به فکر انتخاب موضوعات خوب برای مطالبه گری باشند و در این صورت قطعاً دانشگاه نیز از آن ها استقبال خواهد کرد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه