جشن میلاد کوثر در 19 نقطه گلستان برگزار می‎شود

زرین نامه: مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان از برگزاری جشن میلاد کوثر در 19 نقطه این استان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ خدیجه شکی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته زن در گرگان برگزار شد، اظهار داشت: حدود 400 پایگاه مقاومت بسیج گلستان میزبان برگزاری جشن میلاد کوثر می‎شوند.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه‎های بزرگداشت میلاد کوثر با هدف تحقق شعار سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» خواهد بود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه گسترش فرهنگ و سیره فاطمی جزو برنامه‎های اولویت‎دار بسیج جامعه زنان محسوب می‎شود، افزود: در این راستا به تبیین جایگاه شخصیتی حضرت زهرا (س) و حقوق زن پرداخته می‎شود.

شکی با بیان اینکه زنان باید با مسئولیت‎های خود در جامعه و خانواده بیشتر آشنا شوند، یادآور شد: بسیج جامعه زنان تلاش خواهد کرد تا سطح بینش بانوان نسبت به معارف فاطمی ارتقاء پیدا کند.

وی بر ضرورت تبیین الگوی فاطمی در جامعه خصوصا نسل جوان تاکید کرد و ابراز داشت:‎ جایگاه و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) بسیار بالاست که باید ابعاد زندگی این بانوی بزرگوار در جامعه بسط و گسترش پیدا کند.

نمایشگاه‎های عفاف و حجاب در گلستان برپا می‎شود

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان ادامه داد: حضرت فاطمه (س) در زندگی به مسائل عبادی، معنوی، اعتقادی، اخلاقی، تربیت فرزندان، همسرداری و ... توجه ویژه داشتند که این مهم باید در جامعه به درستی تبیین شود.

شکی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه (س) در سن 18 سالگی فرزندانی تربیت کرد که برای همه نسل‎ها از عزل تا ابد الگو هستند.

وی در خصوص مهمترین برنامه‎های‎ جشن میلاد کوثر در گلستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر، ارشاد و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به صورت چهره به چهره، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی در پایگاه‎های مقاومت بسیج، برگزاری جشنواره غذاهای بومی محلی، برپایی نمایشگاه‎های عفاف و حجاب از جمله برنامه‎های هفته زن در گلستان است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان از برگزاری نشست‎های بصیرت‎افزایی خبر داد و گفت: این نشست‎ها با هدف تبیین شاخص‎ها، بیان ویژگی‎ها و راهبردهای تحقق شعار سال خواهد بود.

شکی با بیان اینکه آسیب‎شناسی ماهواره و اینترنت از دیگر برنامه‎های پیش‎بینی شده در این ایام است، افزود: دیدار با خانواده‎های شهدا، تجلیل از همسران و مادران شهید، برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت حدیث کساء و برپایی نمایشگاه اصلاح الگوی مصرف در حوزه‎های مقاومت بسیج نیز در هفته زن انجام می‎شود./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه