سقوط تیم کشاورز علی آبادکتول در سایه بی توجهی مسئولین شهرستان+عکس

زرین نامه: سرمربي تيم کشاورز علي آباد کتول عامل اصلي سقوط اين تيم از سوپر ليگ به دسته اول را بي توجهي مسئولين به وعده هايشان در حمايت از تيم کشاورز دانست.

علی اصلانی درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: تیم کشاورز شهرستان علی آباد کتول یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین تیم های کشاورز کل کشور است که از سال 1345 توسط جمعی از جوانان آن زمان روستای پیچک محله راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه این تیم قبلا با عنوان تیم کشاورز روستای پیچک محله فعال بود، اظهار کرد: این تیم در سال 1388 به دلیل مشکلات مالی از عنوان تیم روستایی به تیم کشاورز کل شهرستان علی آبادکتول تغییر نام داد تا شاید بتواند با کمک مسئولین بخشی از مشکلات مالی خود را تامین کند.

اصلانی با اشاره به اینکه در سال 88 و همچنین در سال 92 وعده هایی از سوی مسئولین برای کمک به این تیم داده شد، تصریح کرد: این تیم بعد از تغییر نام به تیم کشاورز شهرستان و عضویت در لیگ استان توانست بسیار سریع پله های موفقیت را طی کند.

سرمربی تیم کشاورز علی آبادکتول با بیان اینکه در این مدت هیچ کمکی از سوی مسئولین به تیم نشد، افزود: این تیم با هزینه های شخصی خودم و تلاش اعضای آن، توانست بعد از عضویت در دسته دو به دسته یک و سپس در سوپرلیگ استان عضو شود.

اصلانی با اشاره به اینکه هنوز هزینه هایی که شخصاً برای این تیم انجام داده ام را نگرفته ام، تصریح کرد: اما متاسفانه به دلیل مشکلات مالی، تنها تیم نماینده شهرستان علی آبادکتول دچار ضعف شد و از سوپرلیگ به دسته یک سقوط کرد.

سرمربی تیم کشاورز شهرستان علی آبادکتول در پایان با بیان اینکه اعضای این تیم برای ارتقاع رتبه ی ورزشی شهرستان در فوتبال تلاش بسیاری کرده اند، خواستار حمایت های مالی و معنوی شهرستان برای درخشش دوباره ی این تیم در استان و کشور شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه