تعلیم و تربیت اسلامی مرهون تلاش معلمان است

زرین نامه: فرماندار شهرستان علي آبادكتول تعليم و تربيت اسلامي مرهون ایثار و اخلاص معلمان و مربيان فداكاری است که براي تحقق اهداف و آرمان هاي تعليم و تربيت اسلامي تلاش مي کنند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ احمدتجري مفرد در اولين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان علي آبادكتول بیان کرد: آموزش علم و تربيت دو وظيفه مهم آموزش و پرورش می باشد که نقشي اساسي در اعتلاي فرهنگ جامعه ی اسلامی نیز دارد.

وی با تاكيد بر نقش معلم در تربيت نسل ها و تاثيرماندگار وی در فرهنگ عمومي، اظهاركرد: تعليم و تربيت اسلامي مرهون تلاش و دلسوزي معلمان و مربيان فداكاري است كه در كمال اخلاص و ايثار براي تحقق اهداف و آرمان هاي تعليم و تربيت اسلامي فعالیت مي کنند.

تجری با اشاره به شعار سال، آموزش و پرورش را عنصر موثری در تحقق شعار سال دانست و یادآور شد: همه ی اقتصاددانان از آموزش خوب و اثربخش معلمان به اين درجه رسیده اند، همچنین درحوزه فرهنگ نیز آموزش و پرورش به عنوان اولین نهاد اجتماعی بعد از خانواده نقشی موثر در تربیت فرزندان با فرهنگ اسلامی دارد.

فرماندار علی آبادکتول در پایان با اشاره به فرا رسيدن هفته بزرگداشت مقام معلم خاطر نشان کرد: هفته ی معلم فرصتی بسيار ارزشمند برای قدردانی از زحمات و تلاش هاي ارزنده و بي وقفه همه ی فرهنگيان زحمتكش و دلسوز و مديران فرهيخته است.

درادامه رئيس آموزش وپرورش علي آبادکتول با بیان اینکه همه ی اهداف ما بايد در راستاي تحقق منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي باشد، اذعان داشت: انتظار داريم ساير دستگاه ها و نهادها در كنار مجموعه آموزش و پرورش با اهتمام ويژه در جهت رفع مشكلات این مجموعه ی ارزشمند گام بردارند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه