المپیاد علمی پروکاف در علی آبادکتول برگزار شد

زرین نامه: مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آبادکتول از برگزاری المپیاد "پروژه کار و فن آوری دانش آموزان" (پروکاف) پایه ششم ابتدایی برای اولین بار در شهرستان علی آبادکتول خبر داد.

محمدپیری در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: این المپیاد فعالیتی ابتکاری از پروژه های کار و فن آوری است که برای اولین بار در مقطع ابتدایی از سوی معاونت آموزش ابتدایی، کارشناسی تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی علی آبادکتول در محل گروه های آموزشی این شهرستان  برگزار شد.

وی اظهار کرد: دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان در قالب تیم های 3 نفره به رقابت علمی سالم و سازنده در این المپیاد می پردازند.

پیری تصریح کرد: رئوس مطالب و محتوای این المپیاد در 3 محور تایپ در فضای Word، نقاشی در فضای Paint و ساخت پروژه هواپیمای چوبی برگزار شد که دانش آموزان در مدت زمان 30 دقیقه باید فعالیت های خود را انجام دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آبادکتول با اشاره به رقابت 40 گروه 3 نفرع در این المپیاد علمی خاطر نشان کرد: تیم 3 نفره داوران، از معلمان خبره پایه ششم ابتدایی انتخاب شده اند که در طول مسابقات فعالیت های دانش آموزان را داوری می کنند.

برای مشاهده تصاویر اینجا کلیک کنید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه