روشنفکران غرب زده از خواب غفلت بیدار شوند / امریکا ذاتا جنایتکار و تروریست است

زرین نامه: نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی گفت : امریکا ذاتا تروریست است و خوی استکاری خود را هیچگاه از دست نمی دهد و برای کشور ها جزء استثمار و چپاول چیز دیگری را به ارمغان نمی آورد.

به گزارش زرین نامه؛ رحمت اله نوروزی نماینده علی آباد ، کمالان و ترکمن صحرا درمجلس شورای اسلامی ، اظهار کرد : امام خمینی (ره) در وصیت نامه خود شناخت کافی را از آمریکا به ما دادند و گفته اند رابطه ما و آمریکا رابطه گرگ و میش است و همه دولت مردان این وصیت نامه را باید به عنوان چراغ راه خود قرار دهند.

وی ادامه داد : امریکا ذاتا تروریست است و خوی استکاری خود را هیچگاه از دست نمی دهد و برای کشور ها جزء استثمار و چپاول چیز دیگری را به ارمغان نمی آورد.

نوروزی در ادامه افزود : اگر در عرصه های مختلف توجه نمائید زمانی که ایران گفتگوی تمدن را مطرح کرد آمریکا جنگ تمدن ها را مطرح کرد و آنها نشان دادند که خلق و خوی استکباری دارند .

وی تصریح کرد : همه جریانات سیاسی و گروه ها باید بر اساس منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از اصول مشترک انقلاب پاسداری نمایند.

نماینده علی آباد ، کمالان و ترکمن صحرا درمجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که کدام کشور که به آمریکا پناه برده به توسعه دست یافته است، گفت : امریکا همه چیز را در انحصار خود می بینند و کسانی که فکر می کنند آمریکا به پیشرفت کشور ما کمک خواهد کرد آگاه باشند و از خواب غفلت بیرون بیایند.

وی درادامه خاطرنشان کرد : امریکا در وقایع مختلف مثل کودتای نوژه ، کودتای 28 مرداد ، واقعه طبس ، حمایت از منافقین و به شهادت رساندن شهدای هسته ای نشان داده که به دنبال استعمارگری و عقب نگهداشتن سایرین است و نمی خواهند که ما به پیشرفت علمی دست پیدا کنیم .

نوروزی تاکید کرد : با وجود همراهی ما در مذاکرات می بینیم دشمنان باز هم حرکات ضد ایرانی خود را ادامه می دهند و کشور هایی که دم از حقوق بشر می زنند اجازه نمی دهند نماینده کشور ما به سازمان ملل برود .

وی افزود : روشنفکران غرب زده ای که دلشان در سایه غرب است باید از خواب غفلت بیدار شوند و بدانند که غرب امروز به بهانه سلاح هسته ای، فردا به بهانه حقوق بشر و بعد به بهانه موشک های بالستیک و .... می خواهد ایران را تحت فشار قرار دهد.

نماینده علی آباد ، کمالان و ترکمن صحرا درمجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : دشمن با استفاده از وسایل ارتباطی و شنود غیرمجاز در بند 350 زندان اوین قصد فتنه گری را بر علیه ایران اسلامی داشت و می خواست عملکرد و کارنامه درخشان جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرد .گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه