پشت لبخند کذایی امریکا چهره ای پلید خوابیده است

زرین نامه: نماینده ولی فقیه در تیپ یکم سپاه نینوا گلستان با اشاره به جنایات امریکا درباره ایران گفت: امریکا نزد ایرانیان دارای چهره ای منفور و بسیار پلید می باشد که امروز این ظاهر پلید را پشت لبخندی کذایی پنهان ساخته است.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله فرخی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: امریکا از آغاز جریان انقلاب اسلامی با این انقلاب مخالف بود چرا که می دانست با وقوع این انقلاب و استقلال ایران اسلامی، منافع اش قطعاً در کشورمان به خطر خواهد افتاد.

وی اظهار کرد: در پی شیطنت هایی سفارت امریکا در ایران و تبدیل آن به لانه جاسوسی و تسخیر آن توسط دانشجویان پیرو خط امام، رابطه سیاسی ایران با امریکا قطع، جاسوسان دستگیر و مستشاران امریکایی از کشور اخراج شدند.

فرخی تصریح کرد: وقتی امریکا که با مذاکره موفق به آزادسازی جاسوسان خود نشد، تصمیم گرفت به ایران حمله ی نظامی کند.

نماینده ولی فقیه در تیپ یکم سپاه نینوا با اشاره به ورود هواپیمای نظامی از صحرای طبس به ایران برای آغاز حمله نظامی افزود: در زمان آغاز انقلاب مرزهای ما به اندازه امروز قوی نبودند و تجهیزات چندانی برای دفاع نداشتیم.

وی ادامه داد: با ورود هواپیمای نظامی به خاک ایران، نیروهای امریکایی با طوفان شن در طبس مواجه و زمین گیر شدند که امام خمینی (ره) این طوفان شن را از الطاف الهی و مامورانی از سوی خدا دانستند.

فرخی اذعان داشت: بعد از آن واقعه، امریکا بیش از 20 الی 30 بار دیگر طرح مبارزه با ایران ریخت که در همه ی این مبارزات دچار پکست شد.

نماینده ولی فقیه در تیپ یکم سپاه نینوای گلستان در پایان با اشاره به سخن امام خمینی (ره) درباره امریکا، آن را شیطان بزرگ خواند و گفت: امریکا چهره منفور و پلیدی نزد ایرانیان دارد که هیچ گاه سرسازش ندارد و برای تحقق اهداف خود، چهره ی پلید خود را پشت لبخندی کذایی مخفی کرده است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه