غلامعلی حدادعادل فردا غروب در گرگان سخنرانی می کند

زرین نامه: غلامعلی حدادعادل برای سخنرانی در همایش ولایت و بصیرت به گرگان می آید.

به گزارش زرین نامه؛ غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برای سخنرانی در همایش ولایت و بصیرت روز یک شنبه (7 اردیبهشت) به گرگان می آید.

گفتنی است ، این همایش روز یکشنبه ساعت 17 الی 19 در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار می شود.

غلامعلی حداد عادل پنجمین رییس مجلس شورای اسلامی ایران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی است.

وی اولین رئیس غیر روحانی مجلس شورای اسلامی و دومین رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی ایران بود که در اواخر دوران ریاستش بر این فرهنگستان به ریاست مجلس شورای اسلامی نیز انتخاب شد، از دیگر سوابق حداد عادل می توان به عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد.

لازم به ذکر است او به عنوان نفر اول درحوزه انتخابیه تهران در۱۲ اسفند ۱۳۹۰ به مجلس نهم نیز راه یافت و جزو ۸ فردی است که صلاحیت آنها برای انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان تایید شد.

غلامعلی حدادعادل با شعار تقوا و تدبیر در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ نامزد گردید اما در ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ (چهار روز پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری ایران) وی به نفع اصول‌گرایان از کاندیداتوری کناره‌گیری کرد./گلستان ما


مخاطبان محترم پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه می توانند اخبار، مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب اقتصاد، فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com  ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه در این سایت منتشر شود. همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه