اینقدر نگویید آقازاده های فاسد ؛ آقازاده های خوب زیاد داریم

زرین نامه: مشاور رهبری در گرگان با اشاره به اینکه 5 یا 6 آقازاده خطاکار در کشور وجود دارد گفت : اینقدر نگویید آقازاده فاسد ، آقازاده خوب هم بسیار داریم .

به گزارش زرین نامه؛ دکتر غلامعلی حداد عادل عصر امروز (7 اردیبهشت ) در جمع نخبگان استان گلستان گفت : امام خمینی (ره) با مشارکت مردم دین را وارد زندگی اجتماعی کرد و ولایت هم به معنی حضور در عرصه های اجتماعی یعنی اینکه ولی فقیه حق دارد برای اصلاح امور جامعه حکم دهد .

حداد عادل افزود: متاسفانه استکبار جهانی به همین جهت با ایران اسلامی مشکل دارد و می خواهد ایران هم مثل ایتالیا و اروپا فقط به کلیسا ختم شود و دین هیچ نقشی در عرصه های اجتماعی و سیاست بازی نکند .

وی خاطرنشان ساخت : امواج مایوس کننده ای که به داخل کشور می آید به دلیل آنست که ایران موفق عمل کرده و این همه هجمه دشمنان نشان می دهد که ایران امروز مقتدر است .

مشاور رهبری ادامه داد: بیداری اسلامی تعارف وشوخی نیست و این به این معنی است که دین وارد زندگی و عرصه اجتماعی شده و مردم ایران اسلامی را به عنوان الگو پذیرفته اند چه اینکه وقتی من در اندونزی برای مردم صحبت می کردم آنها گریه می کردند .

دکتر حداد عادل که در جمع نخبگان گرگانی صحبت می کرد با اشاره به پدیده آقازاده ها گفت : در کل کشور فقط 5 یا 6 آقازاده داریم پس اینقدر نگوییم اقازاده فاسد ، آقازاده های خوب را هم ببینیم که بی نام در کشور خدمت می کنند .

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: بیش از 120 شبکه ماهواره ای فارسی زبان وظیفه عادی سازی گناه و رواج بی عفتی ، اختلاف بین شیعه وسنی و سست کردن بنیان خانواده ها را بر عهده دارند .

حداد اضافه کرد: دولت در یک جاهایی خلاهایی دارد ولی زود است قضاوت کنیم و باید به دولت فرصت بدهیم تا برنامه هایش را پیاده کند ./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه