حاشیه های خواندنی سفر یکروزه حداد عادل به گرگان

زرین نامه: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که جهت شرکت در همایش بصیرت و ولایت با موضوع تبیین عزم ملی و مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ امروز به گرگان سفر کرده بود با حاشیه هایی همراه بود که جالب و خواندنی است.

به گزارش زرین نامه؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که قبل از شرکت در همایش جلسه ای نیز با نخبگان فرهنگی گرگان داشت در ابتدای این جلسه با انتقاد یکی از اهل تسنن حاضر در جلسه از استاندار گلستان به علت انتصاب یک فرماندار خانم در بندرترکمن مواجه شد که در پاسخ این فرد گفت: مگر انتصاب یک خانم به عنوان فرماندار چه اشکالی دارد؟

این نماینده مجلس در ادامه افزود: من اتفاقا سوابق ایشان در مطبوعات مطالعه کردم اگر یک خانم بتواند مشکلات یک شهر را حل کند چه اشکالی درد و نخبگان شهر و همه باید به ایشان کمک کنند تا در کارش موفق شود.

وی در ادامه این جلسه با توجه به طولانی شدن سخنان دکتر منتظری مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان به طاهری نماینده مردم گرگان گفت: گویا از ایشان برای سخنرانی در این جلسه دعوت شده است.

حداد عادل در ادامه جلسه در پاسخ به سوال یکی از حضار در مورد ائتلاف بین اصولگرایان در انتخابات آینده مجلس بیان داشت: وحدت بین اصولگرایان رخ خواهد داد و ما امیدواریم.

این نماینده مجلس با توجه به وجود فساد برخی آقازاده ها گفت: ما در کشور حداکثر 10 آقازاده فاسد داریم که باید به فسادهای آنها رسیدگی شود اما ما باید خدمات برخی آقازاده ها مثل فرزندان مقام معظم رهبری را نیز برجسته کنیم و من شهادت می دهم که آنها ساده ترین زندگی را دارند و در هیچ فعالیت اقتصادی دخالت ندارند و حتی در هیچ بانک یا موسسه ای حساب ندارند.

وی در نشست با نخبگان فرهنگی در پاسخ به سوالی برای دادن نمره به عملکرد دولت روحانی گفت: هنوز از عمر دولت یک سال نگذشته و زود است که بخواهیم نمره بدهیم اما عملکرد دولت خالی از اشکال نبوده است.

مراقب باشید کشور به دوران اصلاحات برنگردد

حداد عادل درباره دغدغه فرهنگی برخی حضار در مورد برخی مسائل فرهنگی مثل دیدار وزیر ارشاد با خاتمی و ... نیز بیان داشت: ما کلا نگران مباحث فرهنگی و اخلاقی در جامعه هستیم و به دولت جدید تذکر داده شده است که مراقب باشد کشور به دوران اصلاحات برنگردد و آقای روحانی هم گفته است نمی گزاریم این را صورت بگیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با توجه به سکوت مجلس در مورد برخی انتقادات به توافقات ژنو افزود: مقام معظم رهبری به این مذاکرات اشراف دارند و وقتی ایشان می فرمایند ما متعهدیم به ادامه مذاکرات و نمی خواهیم ما قطع کننده مذاکرات باشیم و با حفظ استقلال به این مذاکرات ادامه می دهیم ورود مجلس معنا ندارد و در این مذاکرات اگر به نفع ما پیش برود که شرایط بهبود خواهد یافت و اگر آمریکایی ها بخواهند سوء استفاده کنند بر عده ای که طرفدار مذاکره با آمریکا هستند حجت تمام می شود.

وی در ادامه بیان داشت: آمریکا هر رفتاری بکند کلید حل مشکلات ما اقتصاد مقاومتی است و ما باید دست روی زانوی خود بگذاریم و نه دست پیش غربیها دراز کنیم.

حداد عادل در مورد تغییر احتمالی رییس صدا و سیما نیز گفت: نظر حضرت آقا بر این است که نیروهای جوان به صدا و سیما بیایند و رییس صدا و سیما پس از دو دوره پنج ساله تغییر خواهد کرد.

این نماینده مجلس با توجه به سفر سال گذشته خانواده خود به گرگان بیان داشت: وضعیت حجاب در برخی مناطق گرگان از تهران بدتر است که این یک زنگ خطر برای متدینین است.

وی عدم انصراف مردم از ثبت نام یارانه را ناشی از عدم اطلاع مردم نسبت به گرانیهای بعد ثبت نام عنوان کرد و افزود: مردم نمی دانستند که واقعا چه میزان قرار است بر قیمت اجناس افزوده شود و به همین علت از گرفتن یارانه انصراف ندادند.

حداد عادل در مورد مایه گذاشتن دولتیها به خصوص رئیس جمهور از حضرت آقا تصریح کرد: انشاء الله که این آقایان اعتقاد داشته باشند و باید منتظر آینده بود./golestanpress

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه