دیدار فرمانده نیروانتظامی علی آبادکتول با آیت الله شاهرودی+تصاویر

IMG_5738.JPG - 78.91 کیلو بایتزرین نامه: سرهنگ علی اکبر اژدری فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان علی آبادکتول در دومین روز کاری خود در این شهرستان، به دیدار آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری رفت.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ آیت الله شاهرودی در این دیدار با تاکید بر اهمیت تحکیم بنیان خانواده بیان کرد: در حال حاضر مرکز بهداشت شهرستان متولی اجرای آموزش های قبل از ازدواج به دختران و پسران جوان است که امری بسیار خوب و شایسته می باشد.

وی با اشاره به قانون صیانت از خانواده اظهار کرد: متولی طرح صیانت از خانواده دادگستری می باشد و لازم است نیروی انتظامی در خصوص ایمن سازی خانواده، سلامت اخلاقی دختران و پسران و مسائلی که موجب تحکیم بنیان خانواده می شود را قبل از ازدواج به دختران و پسران جوان آموزش دهد تا با اجرای این امر جوانان با آگاهی بیشتر تشکیل خانواده دهند.

سرهنگ اژدری هم در ادامه گفت: با توجه به تجربیات خود و همکارانمان در نیروی انتظامی شهرستان علی آبادکتول نسبت به آموزش جوانان در راستای ایمن سازی خانواده ها قطعاً اقدام خواهیم کرد تا جوانان زندگی مشترک خود را در مسیر تعالی و کمال آغاز کنند.


IMG_5739.JPG - 77.16 کیلو بایت

IMG_5740.JPG - 81.96 کیلو بایت


نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه