4 سالن ورزشی امسال در علی آبادکتول افتتاح می شود

زرین نامه: نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی از افتتاح 4 سالن وروزشی در سال 93 در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ رحمت اله نوروزی در همایش هیئت های ورزشی شهرستان علی آبادکتول گفت: امسال 4 سالن ورزشی در روستاهایی آلوستان، محمدآباد، حکیم آباد و پسران شهر فاضل آباد به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به ملاقات های متوالی خود با دکتر گودرزی وزیر ورزش وجوانان اظهار کرد: طی ملاقاتی چند روز گذشته با وزیر ورزش و جوانان، ابتدا قرار بود 3 پروژه نیمه تمام تا پایان سال افتتاح شود که در مراجعه ای دیگر با وی، این تعداد به چهار پروژه افزایش یافت.

نوروزی افزود: مبلغ 450 میلیون ریال نیز در قالب مساعدت مالی به هیئت های ورزشی شهرستان در سال 92 واریز شده است.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی این شهرستان را دارای پتانسیلی بالا دانست و اعلام کرد: تلاش می کنیم با توجه به زیرساخت های مناسب ورزشی و همچنین جمعیت، نمایندگی اداره ورزش و جوانان را در یکی از شهرهای کمالان، مزرعه و سنگدوین را اخذ کنیم.

ورزش سلاحی برای مبارزه با اعتیاد جوانان

فرماندار علی آبادکتول نیز در جمع هیئت های ورزشی این شهرستان گفت: نظام استکباری با واسطه ی اعتیاد و تهاجم فرهنگی برای جدایی جوانان از بدنه ی نظام اسلامی تلاش می کند که توجه به امر ورزش می تواند یکی از سلاح های مناسب در مقابله با این دو عامل باشد.

احمدتجری مفرد اظهار کرد: شهرستان علی آبادکتول دارای نخبگان ورزشی ارزشمندی می باشد که لازم است با کمک این نخبگان، هیئت های ورزشی و نماینده شهرستان در مجلس شاخص های ورزشی خود را در سطح کشور ارتقاء دهیم.

قربانعلی پاشا مدیرکل ورزش و جوانان گلستان نیز در این همایش در پاسخ به درخواست چند نفر از روسای هیئت های ورزشی شهرستان علی آبادکتول جهت گرفتن مکانی تخصصی برای این هیئت ها اظهار کرد: طبق بخشنامه دولت، وزارت ورزش و جوانان نمی تواند هزینه خرید زمین را تقبل کند ، اما هر یک از هیئت های ورزشی در صورت در اختیار گرفتن زمین از طریق قانونی، برای جذب اعتبار جهت احداث سالن اختصاصی آن هیئت اقدام می کنیم.

وی افزود: قیمت زمین در شهرعلی آباد بالا است و برای احداث برخی از سالن های تخصصی یا پیست موتور سواری و اتومبیل رانی، می توانید با طی کمی فاصله ی بیشتر از شهر، زمین های ارزان تری پیدا کنید که به صرفه نیز خواهد می باشد.

اهداء 10 میلیون تومان به هیئت های ورزشی علی آبادکتول برای خرید تجهیزات

پاشا در پایان سخنان خود از اهداء 10 میلیون تومان به هیئت های ورزشی شهرستان علی آبادکتول خبر داد و گفت: رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ظرف یک الی دو هفته ی آینده تجهیزات ورزشی تا سقف 10 میلیون تومان برای هیئت های ورزشی را تهیه کند تا بعد از جهت پرداخت هزینه این تجهیزات اقدام کنیم.

کلنگ زنی جاده سلامت علی آبادکتول در آینده ای نزدیک

رییس شورای شهرستان علی آبادکتول در این همایش از کلنگ زنی و آغاز احداث جاده سلامت این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: امیدواریم با راه اندازی این جاده بتوانیم گامی مثبت در جهت ارتقاء سلامت شهروندان برداریم.

ابوالفضل پاکدامن تصریح کرد: در راستای افزایش کیفیت فعالیت هیئت های ورزشی پیشنهاد می شود، شیوه نامه ای با همکاری شورای شهر و اداره ورزش و جوانان تهیه شود تا کمک به هیئت های ورزشی بر اساس شایستگی و فعالیت به این هیئت ها تخصیص یابد.

در پایان روسای هیئت های ورزشی هریک به بیان نقطه نظرات و کمبود امکانات خود در شهرستان پرداختند و سپس با اهداء لوح تقدیر و هدایایی توسط مسئولین استانی و شهرستانی از آن ها تقدیر و قدردانی شد.

برای مشاهده تصاویر اینجا کلیک کنید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه