میدان اصلی مبارزه ما با آمریکا، مدارس است

زرین نامه: نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: در حال حاضر با توجه به عملیات و هجمه‌های دشمن در زمینه فرهنگی، میدان اصلی مبارزه ما با آمریکا، مدرسه‌ها است.

به گزارش زرین نامه؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حاج علی‌اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در اولین جلسه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی در سال جدید گفت: وضعیت عمومی تعلیم و تربیت در حال حاضر به گونه‌ای است که هر چقدر به سمت جلو حرکت می‌کنیم نیازمان به تشکل‌های دانش‌آموزی بیشتر می‌شود.

وی در ادامه خطاب به اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی افزود: دانش‌آموزان با توجه به علایقی که دارند وارد میدان می‌شوند و ما باید فضایی را فراهم کنیم تا دانش‌آموزان بتوانند آرزوهای بزرگشان را از طریق ارتباط و اتصال با شبکه‌های جوشنده تأمین کنند و این هویت بخشی جدیدی است که برای دانش‌آموزان ایجاد می‌شود.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموز هنگامی که وارد یک تشکیلات می‌شود باید ضمن احساس هویت، در یک فضای امن قرار بگیرد و آموزش و پرورش باید تمام فرصت و خدمات را در اختیار تشکل قرار دهد، در نتیجه می‌توان یک اتفاق خوب و مثبت را شاهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری ادامه داد: امروز دغدغه اصلی تشکل‌های دانش‌آموزی این است که پایه‌های اعتقادی دانش‌آموزان بر مبنای انقلاب اسلامی شکل بگیرد لذا نباید در فراز و فرودهای سیاسی کشیده شوند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با توجه به وضعیت فرهنگی فعلی در جامعه خاطرنشان کرد: تشکل‌های دانش‌آموزی باید با فعال‌سازی خود دانش‌آموزان در جهت اصلاح وضعیت فرهنگی در مدارس برآیند یعنی در بعضی از مسائل و مشکلات در مدارس دیگر کاری از عهده مدیر و معاون و... بر نمی‌آید و این وظیفه دانش‌آموز است که در بین بچه‌ها نفوذ کند و وضعیت را سامان بخشد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر با توجه به عملیات و هجمه‌های دشمن در زمینه فرهنگی، میدان اصلی مبارزه ما با آمریکا کف مدسه‌هاست و امیدوارم آموزش و پرورش تشکل‌های دانش‌آموزی را با هویت خود به رسمیت بشناسد و دانش‌آموزان بتوانند به راحتی با توجه به علایق خود در این تشکل‌ها جذب شوند./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه