شوراها فرا جناحی عمل کنند

زرین نامه: نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس گفت: شوراها در راستای توسعه و پیشرفت شهرها و روستاهای خود،  فارغ از مسائل سیاسی حاکم بر گشور، فراجناحی عمل کنند. 

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ همایشی به مناسبت گرامیداشت روز شوراها، با حضور رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، عبدالرضا چراغعلی مدیرکل امور شهری و شوراها و فرماندار علی آبادکتول در تالار بوستان علی آباد کتول برگزار شد.

رحمت الله نوروزی نماینده شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در این همایش گفت: شورا در دین مبین اسلام جایگاه حایز اهمیتی دارد و به همین دلیل در نظام مقدس ایران اسلامی، تأکیداتی فراوانی بر اصل شوراها به عنوان شیوه ای قابل اجرا در مدیریت جامعه اسلامی شده است.

وی با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) برای تشکیل شوراهای اسلامی اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) با آگاهی از لزوم تشکیل شوراهای اسلامی، فرموده اند؛ درجهت استقرار حکومت مردمی در ایران و حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش که از ضرورت های نظام جمهوری اسلامی است لازم می دانم بی درنگ به تهیه آیین نامه اجرایی شوراها برای اداره امورمحل شهر و روستا در سراسر ایران اقدام و پس از تصویب به دولت ابلاغ نمایید تا دولت بلافاصله به مرحله‌ اجرا درآورد.

نوروزی با تاکید بر نقش مهم شوراهای اسلامی در انجام امور فرهنگی- اجتماعی و عمرانی تصریح کرد: شوراهای اسلامی خصوصا شوراهای اسلامی روستا به دور از مسائل شخصی و قومیتی در مسیر توسعه ی روستا تلاش کنند.

وی افزود: پرداختن به مسائل حزبی، قوم گرایی و نگاه های قومیتی باعث ایجاد تفرقه در بین اعضا شوراها می شود که این نگاه های سطحی و جناحی، عقب ماندگی جامعه را بدنبال خواهد داشت.

نماینده علی آباد کتول در مجلس اذعان داشت: شما شوراهای اسلامی شهر و روستا که در عرصه خدمت به مردم پیش قدم شده اید، باید در این مدتی که فرصت خدمت رسانی دارید با همدلی و همفکری به سمت توسعه جامعه خود و برای حل نیازهای شهر و روستای محل خدمت خود حرکت کنید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه