افتتاح رسمی دفتر سایت زرین نامه در علی آبادکتول

زرین نامه: دفتر رسمی پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه امروز با حضور آیت الله شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، نوروزی نماینده علی آبادکتول در مجلس و جمعی از مسئولین فرهنگی علی آبادکتول در این شهرستان افتتاح شد. 

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیت فرهنگی و پوشش اخبار شهرستان علی آبادکتول توسط این سایت خبری گفت: خبر و رسانه باید ضمن حقیقت گویی و رسیدگی به مشکلات و مسائل مردم، به ترویج اسلام و فرهنگ اسلامی نیز بپردازد.

وی رسانه را مدرسه ای برای ترویج فرهنگ اسلامی دانست و توصیه کرد: در پوشش اخبار سعی کنید، در کنار بیان مشکلات و مسائل مردم، با معرفی پتانسیل ها و نقاط مثبت شهرستان به دنبال ایجاد روحیه امید در مردم نیز باشید.

استعدادها و شخصیت های گمنام شهرستان را به مردم معرفی کنید

شاهرودی وجود زرین نامه در شهرستان را گامی مثبت در جهت ترویج فرهنگ اسلامی، آداب و رسوم اصیل کتول و اقوام ساکن در این شهرستان عنوان کرد و گفت: عوامل این رسانه باید با توجه به جایگاه فعلی خود در بین مردم، در جهت حفظ این اعتماد تلاش کرده و همچنین استعدادها و شخصیت های الگو اما گمنام شهرستان را بیش از پیش مردم معرفی کنند.

رحمت اله نوروزی نماینده شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بیان کرد: شهرستان علی آبادکتول، دارای اقوامی اصیل و مومن است که از آغاز انقلاب اسلامی همیشه همراه ولایت فقیه بوده اند.

اعتماد مردم و مسئولین به زرین نامه حاصل عملکرد خوب آن است

وی اعتماد مردم و مسئولین به پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه را حاصل عملکرد خوب این رسانه دانست و اظهار کرد: رسانه باید در عملکرد خود همراه به شاخص ولایت فقیه توجه کند و در روند فعالیت خود به دنبال نشر ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی باشد.

نوروزی رسانه را پل ارتباطی مردم و مسئولین دانست و توصیه کرد: برای نتیجه گیری مطلوب، رسانه باید در انتقاد از مسئولین، بدون جانب داری و سیاسی کاری، به دنبال نقد صحیح و سازنده باشد تا بتواند در جهت حل مشکلات مردم و توسعه شهرستان گام بردارد.

رسانه اختصاصی شهرستان باید به معرفی پتانسیل های آن بپردازد

نماینده شهرستان علی آبادکتول در مجلس، این شهرستان را دارای فرهنگ و آداب و رسوم و همچنین پتانسیل بالا در کشاورزی و گردشگری خواند و گفت: حال که شهرستان علی آبادکتول توانست به همت جوانانی دلسوز، دارای رسانه ای اختصاصی شود باید این رسانه به معرفی این پتانسیل ها در جهت رشد، توسعه و معرفی شهرستان علی آبادکتول تلاش کند که البته مسئولین نیز باید از این حرکت بزرگ پشتیبانی کنند.

به گزارش زرین نامه؛ فرماندار شهرستان علی آبادکتول نیز به دلیل جلسه ای مهم که به طور همزمان با این مراسم پیش آمده بود، غایب بود که پس از آن در دیدار با مدیر مسئول این پایگاه، برای عوامل آن آرزوی موفقیت کرده و فعالیت این رسانه را در جهت معرفی شهرستان و پوشش اخبار و رویدادها مثبت خواند.

گفتنی است، در این مراسم مسئولینی از ستاد نمازجمعه، فرمانده سپاه، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، شورای اسلامی شهر، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی حضور داشتند

برای مشاهده تصاویر مراسم اینجا کلیک کنید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه