دهکده بسیج پروژه‎ای مصوب در دستور کار سپاه/ تلاش برای ‌تقویت بسیج‌

فرمانده سپاه نینوای گلستان با تاکید بر اینکه دهکده بسیج پروژه‎ای مصوب در دستورکار سپاه نینوا استان است، گفت: باید در تقویت این نیروی انقلابی و مردمی تلاش کنیم.

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس، محمدحسین بابایی ‌در جمع مدیران دستگاه‎های فرهنگی استان اظهار داشت: این پروژه در قالب یک شهربازی بزرگ است که وسایل بازی هدفدار و جذاب مانند پینت‎بال پیش‎بینی شده که البته برخی استان‎ها این پروژه را شروع کرده‎اند.

وی با بیان اینکه در گلستان برای اجرای این برنامه فرهنگی به دنبال زمین هستیم اضافه کرد: متاسفانه هنوز مشکل زمین را در شهرستان گرگان نتوانستیم حل کنیم.

باید عملکرد خوبی نشان دهیم/ تقویت بسیج خالص‎تر کردن عناصر بسیجی است

فرمانده سپاه نینوای گلستان تصریح کرد: برنامه‎های فرهنگی که از سوی سپاه و بسیج به اجرا در می‎آید را تنها منحصر به بسیجیان نمی‎دانیم بلکه متعلق به همه مردم است.

بابایی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مدعی نیستیم که از کلاه سبزهای زمان شاه بیشتر آموزش نظامی دیده‎ایم ابراز داشت: ما باید عملکرد خوبی نشان دهیم و دستور بسیج را در جهان اسلام و در میان کشورها و ملت‎های اسلامی به عنوان یک دستورالعمل زنده کنیم همان طور که این مهم اکنون اتفاق افتاده و به انجام رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه تقویت بسیج باید هر چه خالص‎تر کردن و معنوی‎تر کردن عناصر بسیجی باشد، خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت‎های بسیج به همه مناطق زندگی، جزو کارهای اساسی است که دست اندرکاران بسیج و فعالان در آن باید دنبال کنند.

تفکر بسیجی، شخصیت انسان را شکل می‎دهد

فرمانده سپاه نینوای گلستان متذکر شد: نگاه مدیران به بسیج نباید تنها به عنوان یک اداره همانند سایر ادارات باشد لذا اگر بپذیریم که بسیج در دل همه ادارات و مجموعه‎های مدیریتی حاکم است آن وقت نگاه به این قضیه کاملا متفاوت خواهد بود.

بابایی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی، شخصیت انسان را شکل می‎دهد ابراز داشت: بسیج، کاری ارزشمند و تکامل‎دهنده است و موضوعی نیست که فقط در چارچوب سپاه نینوا محصور شده باشد.

وی بیان داشت: بسیج در تمام ادارات و در تمام خانه‎ها به جز خانه‎هایی که در آن گناه است و انقلاب را قبول ندارد، وجود دارد و معتقدیم اقدامات بسیجی، اقدام تمام مردم است.

بسیج تابلویی برای روی سر گذاشتن مسئولان نیست

فرمانده سپاه نینوای گلستان متذکر شد: اگر بسیج از سپاه گرفته شود آن وقت سپاه به مجموعه ای کوچک و آسیب پذیر تبدیل خواهد شد.

بابایی از مدیران خواست تا در انجام کارهای فرهنگی پای‎کار باشند و افزود: باید باور کنیم که بسیج برای ما و انقلاب است و همه باید در تقویت آن تلاش کنیم.

وی با تاکید بر این مسئله که بسیج تابلویی برای روی سر گذاشتن مسئولان نیست، متذکر شد: به فرموده امام راحل اگر مسئولان از بسیج غفلت کنند به آتش قهر خدا خواهند سوخت و این یک تهدید است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه اجرای برنامه گودال سرخ تکلیف ابلاغی سپاه نیست ابراز داشت: اجرای برنامه‎های فرهنگی ابلاغ امام راحل است و همه باید در این مسیر حرکت کنیم وگرنه در آتش غضب الهی خواهیم سوخت.