روز معلم، روز ستایش دانایی است

زرین نامه: دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: روز معلم، روز ستایش دانایی، روشنایی، شکوفایی و تعالی است.

به گزارش زرین نامه؛ حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار داشت: روز معلم، روز نکوداشت علم و عالم و تجدید میثاق با بصیرت و تقوا است؛ روز یاد‌آوری خاطرات پرستوهای بلند پروازی است که شکوه شهادت را هنرمندانه با مرکب خون بر تارک عالم نوشتند؛ روز معلم یاد آور خلوص، نبوغ و فضائل بی شمار مردی است از تبار ایمان، روز بزرگداشت دانشمند کم نظیر، متفکر شهید، علامه مرتضی مطهری است.

وی در ادامه افزود: تاریخ جلوه‌گاه درخشش فرهیختگانی است که از چشمه‌های مهربانی و صداقت، درس شور و شعور و معرفت را هدیه آنانی ساخته‌اند که در اوج لطافت و پاکی، به افق دانایی و توانایی نگریسته‌اند و این جاودانه‌های بی بدیل، کسوت معلمی را با خود داشته تا در دل‌ها بذر محبت و ماندگاری کاشته و عمری بر این راه عاشقانه ایستاده‌اند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: امروز خانواده بزرگ فرهنگیان کشور مانند گذشته در صحنه هستند و از آرمان‌ها و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند و برای پیشرفت ایران اسلامی در حوزه های علمی، اختراعات، اکتشافات و فناوری از هیچ تلاش فروگذار نیستند.

علامتی گفت: اینک در سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، عزت و عظمت و پویایی همراه با نشاط و شادابی همگان در تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی و تجلی اهداف متعالی نهاد تعلیم و تربیت را از پیشگاه احدیت آرزو می‌نمایم./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه