سبزه مشهد آرامگاه ابدی استاد محمدرضا لطفی شد

زرین نامه: با حضور خانواده و دوستداران محمد رضا لطفی در صحن شورای شهر گرگان گمانه زنی ها برای محل دفن محمدرضا لطفی پایان یافت.

به گزارش زرین نامه؛ بعد از اینکه استاد محمدرضا لطفی قلندر موسیقی سنتی ایران روز گذشته بر اثر سرطان در سن 67 سالگی درگذشت خانواده وی بر اساس وصیت ایشان تصمیم گرفتند استاد لطفی را در گرگان دفن کنند.

همچنین بعد از اینکه مشخص شد قرار است پیکر این هنرمند در گرگان دفن شود شورای فرهنگ عمومی استان و تشکلی خودجوش بنام ستاد برگزاری مراسم تدفین محمدرضا لطفی مشغول بکار شدند و تصمیماتی را در راستای تشییع و تدفین این استاد برجسته موسیقی گرفتند.

در همین راستا این موضوع در هشتاد و ششمین جلسه صحن علنی و رسمی شورای شهر گرگان با حضور علاقمندان و هنرمندان و خانواده استاد لطفی مطرح شد که با رای اعضای شورای شهر محله قدیمی سبزه مشهد به عنوان مکان تدفین و آرامگاه ابدی استاد محمدرضا لطفی تائید شد.

گفتنی است مراسم تشییع جنازه استاد محمدرضا لطفی روز دوشنبه 15/ 2 /93 ساعت 9 صبح ازمقابل تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز می گردد و از آنجا به محله سبزه مشهد واقع در لاله 13 برای تدفین منتقل خواهد شد.

همچنین مراسم سومین روز درگذشت این استاد موسیقی سنتی ایران روز سه شنبه از ساعت 10 الی 11/30صبح و ساعت 3 الی 16/30 در آستانه امامزاده عبدالله گرگان برگزار می شود./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه