همه مدارس و دانشگاه‏های کشور باید صدرا باشند

زرین نامه: نماینده مجلس خبرگان رهبری در گلستان بر لزوم توسعه و گسترش مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در کشور تاکید کرد و گفت: همه مدارس و دانشگاه‏های کشور باید صدرا باشند.

به گزارش زرین نامه؛ عبدالهادی حسینی‏ شاهرودی ظهر امروز در همایش خیرین مدرسه‌ ساز دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در استان گلستان اظهارداشت: انتظار ما از اوائل انقلاب این بود که مدارس و دانشگاه‏های کشور باید به سمت علوم و معارف اسلامی گرایش پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه از اوایل انقلاب اسلامی توقع بر گسترش مدارس علوم و معارف اسلامی بوده است، تصریح کرد: چرا فراموش کرده ‏ایم که به فرزندان خود اصول و فروع دین را بیاموزیم چون قرار بود مدارس این کار را انجام دهند ولی دیدیم این مسئله محقق نشد.

حسینی‏ شاهرودی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای دو محور است، ابراز داشت: بخش با ثبات انقلاب به رهبری مربوط می‌شود و این محور سبب شده کشور به توفیقات بسیاری دست یابد.

به گفته وی؛ سپاه، ارتش، کمیته امداد، سازمان تبلیغات اسلامی از ثبات معقولی برخوردار هستند و توانسته‏اند در مسیر اهداف انقلاب رشد کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان گلستان یادآور شد: محور دوم انقلاب کسانی هستند که هر چهار سال از طریق انتخابات جابه جا می‏شوند و این بخش ثبات ندارد و نیروهای مختلف درگیر این بی‏ثباتی و انتقال مسئولیت‏ها هستند که باعث می‏شود عمل‏زدگی در بین این نیروها به وجود بیاید.

وی گفت: بر همین اساس مسئولیت بخش با ثبات انقلاب، سنگین است و سازمان تبلیغات و مدارس علوم معارف بال فرهنگی بخش متغیر نظام به بخش باثبات است.

در پایان این مراسم از قبض کمک به ساخت دبیرستان‏ های علوم و معارف اسلامی صدرا در گلستان با حضور مقامات کشوری و استانی در گلستان رونمایی شود./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه