راه اندازی مدرسه فوتبال در فاضل آباد با حمایت شهرداری+ تصویر

زرین نامه: شهردار فاضل آباد از راه اندازی مدرسه فوتبال با حمایت شهرداری این شهر خبر داد.

محسن سمیعی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه با اعلام راه اندازی و فعالیت مدرسه فوتبال در شهر فاضل آباد بیان کرد: با توجه به ظرفیت های بالفعل و بالقوه ای جوانان و نونهالان فاضل آباد در رشته فوتبال، پس از موافقت اعضای شورای اسلامی شهر این مدرسه فوتبال با حمایت شهرداری و راه اندازی شد.

وی اظهار کرد: نگاه جامعه به شهرداری معطوف به فعالیت های عمرانی و ساخت و ساز می باشد، در صورتی که حوزه مسئولیت و وظایف شهرداری بسیار گسترده و متنوع می باشد تا جایی که شهرداری نسبت به شهروندان از بدو تولد تا مرگ وظیفه و مسئولیت دارد.

سمیعی فعالیت در حوزه های فرهنگی و ورزشی را یکی از وظایف مهم شهرداری ها عنوان کرد و افزود: پر کردن اوقات فراغت و شکوفایی استعداد نونهال و جوانان از اهداف اصلی شهرداری شهر فاضل آباد می باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری فاضل آباد علاقمند است درمجموعه رفتارهای فرهنگی و اجتماعی شهروندان اثرگذار باشد، تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی و ورزشی شهرداری می تواند محیط جامعه و شهر را برای زندگی پویا و با نشاط شهروندان فراهم سازد.

شهردار فاضل آباد خاطر نشان کرد: ورزش مقوله مهمی است که اگر به خوبی به آن پرداخته شود شاهد کاهش ناهنجاری های اجتماعی و بسیاری از معضلات دیگر در جامعه خواهیم بود.

سمیعی در پایان با اشاره استقبال خوب نوجوانان فوتبالیست و علاقمند به این ورزش از تشکیل و راه اندازی مدرسه فوتبال در شهر فاضل آباد، گفت: حمایت از فعالیت های ورزشی ادامه خواهد داشت که در این خصوص انتظار داریم ورزشکاران شهر فاضل آباد نیز با انگیزه و پشتکار فعالیت های ورزشی خود را ادامه دهند.

FOTBOOL 2.jpg - 65.91 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه