تحقق مدیریت جهادی، نیازمند ارتباط نزدیک دانشگاه و صنعت است

زرین نامه: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان با اشاره به شعار سال گفت: تحقق مدیریت جهادی، نیازمند ارتباط نزدیک دانشگاه و صنعت است که برای ایجاد این ارتباط باید این دو را به واسطه یک مرکز تحقیقاتی در کنار هم قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ عباس نیاوند در نشست هم اندیشی با اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول با حضور مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری و فرماندار این شهرستان بیان کرد: اگر انسان در جهت فکر و اندیشه ی نو و خلاق تلاش کند و به آن مسلط شود، می تواند با ارائه الگوها به حل مشکلات بشریت کمک کند.

وی اظهار کرد: برگزاری جلسات هم اندیشی با اساتید دانشگاه ها برای حل مشکلات دستگاه های اجرایی بسیار اثر گذار است و باید در سال جدید با توجه به موضوع اقتصاد و فرهنگ و مدیریت جهاد تلاش کنیم ارتباط دستگاه های اجرایی، صنعت و دانشگاه را با هم نزدیک کنیم تا مشکلاتمان را با استفاده از روش های علمی و مقرون به صرفه حل کنیم.

نیاوند با تشریح سیاست های اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری اذعان داشت: برای اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی که راهگشاه ما برای برون رفت از وضعیت فعلی اقتصاد است، باید این سیاست ها را تشریح و بررسی کنیم کدام یک از این سیاست ها قابلیت اجرا در استانمان را دارد و سپس به آن عمل کنیم.

وی با اشاره به تخصیص یک الی 3 درصدی بودجه دستگاه ها برای انجام فعالیت های پژوهشی تصریح کرد: 4 الی 12 میلیار تومان از بودجه کل دستگاه های استان می تواند صرف هزینه های پژوهشی شود که امسال لازم است با برنامه ریزی دقیق روی این اعتبار، برای جذب حداکثری آن تلاش کنیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه