آموزش ها باید منطبق با شرایط و پژوهش ها باید کاربردی باشند

زرین نامه: مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری گلستان گفت: آموزش ها باید با شرایط فعلی همگام و پژوهش هایمان باید کاربردی شوند تا بتوانند گره مشکلات جامعه را گشوده و به تولید ثروت منجر شود.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ رمضانعلی اسفندیاری در نشست هم اندیشی با اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان و فرماندار علی آبادکتول بیان کرد: اکثر مدیران ما به مدیریت کلاسیک و قبلا تجربه شده روی می آورند در صورتی که استفاده از روش مدیریت کلاسیک راهگشای مشکلات جامعه نیست.

وی با اشاره به رشد روز افزون علم و فناوری اظهار کرد: مدیریت باید پویا و تحولی باشد تا بتواند در لحظه تصمیماتی درست بگیرد و خود را با هر نوع شرایطی وفق دهد.

اسفندیاری تصریح کرد: مدیری موفق است که بتواند برای شریط جدید، طرح مدیریتی جدیدی ارائه دهد تا علاوه بر افزایش بهره بری از زمان و امکانات، مشکلات پیش رو را نیز حل کند.

تصمیمات منطقی لازمه مدیرت جهادی است

فرماندار علی آبادکتول نیز در این نشست با اشاره با تشریح مدیریت جهادی گفت: در مدیریت جهادی باید منطقی تصمیم بگیریم.

احمدی تجری مفرد یکی از مشکلات جامعه را تصمیمات احساسی و دور از منطق برخی مدیران دانست و اظهار کرد: تشکیل اتاق های فکر با دانشگاهیان و ارتباط آن ها با مدیران دستگاه های اجرایی موجب می شود، بخشی از این مشکلات با ورود مدل های علمی - عمل رفع شود.

وی تصریح کرد: مسئله امروز ما علم و صنعت است که باید با هم مرتبط شده و الگویی نو برای حل معضلات اقتصادی ما فراهم آورند، چرا که جنگ سخت در جبهه های نبرد با دشمنان، امروز در لباس اقتصاد و فرهنگ خودنمایی می کند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه